Ikke noe problem om han kommer 17.Oj, såpass.. Men da får vi håpe han holder seg inne til KS, siden det er planlagt![]()
Begynner å bli virkelig lei nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe problem om han kommer 17.Oj, såpass.. Men da får vi håpe han holder seg inne til KS, siden det er planlagt![]()
BraIkke noe problem om han kommer 17.
Begynner å bli virkelig lei nå
Uffda :/ Har du lenge igjen?Hmm.. klarte ikke holde på middagen heller.. æsj! Håper dette ikke varer helt frem til fødselen :-(
Uff god bedring!Hmm.. klarte ikke holde på middagen heller.. æsj! Håper dette ikke varer helt frem til fødselen :-(
1 måned ca.. begynte påan igår med oppkast - har hatt en lang periode uten.. men hater det! :-/Uffda :/ Har du lenge igjen?
Usj da.. Ja, håper du slipper det en hel mnd til.1 måned ca.. begynte påan igår med oppkast - har hatt en lang periode uten.. men hater det! :-/
Merker du bedring ?<3
Ånei, i dag igjenHmm.. klarte ikke holde på middagen heller.. æsj! Håper dette ikke varer helt frem til fødselen :-(
Ja... ser ikke ut til å gi seg :-( er vel bare en av de hvor kvalmen kommer tilbake på sluttenÅnei, i dag igjenhåper det gir seg snart!
Jeg hadde det de 4 første mnd også :-/Usj da.. Ja, håper du slipper det en hel mnd til.
Hadde oppkast de tre første mnd med nr to, synes det var slitsomt bare det..
Såpass ja.. Da fortjener du å slippe nå!Jeg hadde det de 4 første mnd også :-/
Syns virkelig synd på deg vennenJeg hadde det de 4 første mnd også :-/
Kan godt ta litt kake, jegNå har jeg bakt en langform med sjokolade kake... Smakte en liten bit og nå går den snart i søpla! Ingen liker kake i dette huset og mine smakssanser er ikke til å bli klok på!![]()
Kan godt ta litt kake, jeg![]()
Hvorfor kaste den? Kan jo servere når dere får besøk, er jo bare å fryse den![]()
Såpass ja.. Da fortjener du å slippe nå!
Takk - ikke meningen å syte.. har ikke vært hos lege/jordmor denne uka, og det begynte jo først skikkelig igår.. men de sier vel det samme som tidligere.. så lenge jeg får i meg veske og ikke viser tegn på dehydrering må jeg bare holde ut..Syns virkelig synd på deg vennen
Hva sier lege/JM?
Har nådd målet da vertfallOppdatering kl 16:46
1. Kengu 1.130
2. Beckymams 1.102
4. m&m mini 887
5. Mirell 877
6. Babydilla123 874
7. lizzed 868
8. Lady_Z 839
11. ALN89 665
12. Sara 657
13. Hope91 635
15. olivia90 599
22. EJ 487
24. Lilleblomst_15 417
24. Musemor med to små og en i magen 410
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 532 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.