Har gått å mast etter grillmat i sikkert 1mnd nåJa det er namme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått å mast etter grillmat i sikkert 1mnd nåJa det er namme![]()
Ååååh, jeg ønsker grill! Skal kjøpe når vi flytterDa er det klart for grillsesongen 2015![]()
Aha, spennende daJepp, 23. mars dersom han ikke bestemmer seg for å komme tidligere
Har du ikke det ? :OÅåååh, jeg ønsker grill! Skal kjøpe når vi flytter![]()
Kos dere! I dag er en fin dag å starte grillsesongen, virker som om det er fint vær i store deler av vårt land![]()
TakkHar gått å mast etter grillmat i sikkert 1mnd nåelsker det
![]()
2 t her.. er en hel gruppe.. er forskjellig på ulike plasser, men tror mange tilbyr det. Hør med kommunal jordmor..Hmm ja hvis ikke kan du jo bli enda dårligere også? Jeg blir bare svimmel, mere kvalm og i dårlig humør om jeg ikke får i meg noe når jeg skal gjøre noehvor lenge varer slik info og omvisning? Er det noe alle får tilbud om, eller må man be om det? Hører samboeren her allerede er nervøs for hvor han skal kjøre/parkere/dra meg inn når vi kommer så langt
![]()
Skal til jm på mandag, kanskje hun vet2 t her.. er en hel gruppe.. er forskjellig på ulike plasser, men tror mange tilbyr det. Hør med kommunal jordmor..
Nei!! Bor i en liten blokkleilighet så har ikke prioritert å kjøpe en liten til balkongbruk..Har du ikke det ? :O
Da skjønner jegNei!! Bor i en liten blokkleilighet så har ikke prioritert å kjøpe en liten til balkongbruk..
Her blir pølsene stekt i panneen fornærmelse mot pølsene...
HahaDa skjønner jeghaha ja stakkars pølser xD
Elektrisk grill er genialt når man bor i leilighet! Går jo så fort ogsåNei!! Bor i en liten blokkleilighet så har ikke prioritert å kjøpe en liten til balkongbruk..
Her blir pølsene stekt i panneen fornærmelse mot pølsene...
Ja, vi har bare bortprioritert det i og med at planen var å selge etter tre årElektrisk grill er genialt når man bor i leilighet! Går jo så fort også![]()
Ser denJa, vi har bare bortprioritert det i og med at planen var å selge etter tre årog det kommer an på hva vi ender opp med å kjøpe nå, blir det ny leilighet blir det garantert elektrisk grill! Blir det hus blir det litt større gassgrill
![]()
Vi har vurdert det ogSer denVi kjøpte på tampen av sesongen i fjor, kommer nok til å bli mye brukt i år!
Takk for oppdateringenOppdatering kl 16:46
1. Kengu 1.130
2. Beckymams 1.102
4. m&m mini 887
5. Mirell 877
6. Babydilla123 874
7. lizzed 868
8. Lady_Z 839
11. ALN89 665
12. Sara 657
13. Hope91 635
15. olivia90 599
22. EJ 487
24. Lilleblomst_15 417
24. Musemor med to små og en i magen 410
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 532 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Gleder meg. Ble spontaninvitert til grilling hos min bror i dag. Men det gikk ikke pga fotballen til guttungen vår, så en annen dag.Da er det klart for grillsesongen 2015![]()
Hmmm.. mulig... aprilforumet er ikke spes aktivt...Jeg har tenkt litt på det Sara sa i går angående at Tamara hadde sagt "krig" i april..
Jeg mener å huske noe fra lenge siden, en gang jeg ikke var aktiv, men noen har snakket om det.
Skravlekrig mellom det forskjellige termin/prøve-forumene....
Kanskje det er noe slikt hun sikter til![]()
Det hadde vært morro da!Jeg har tenkt litt på det Sara sa i går angående at Tamara hadde sagt "krig" i april..
Jeg mener å huske noe fra lenge siden, en gang jeg ikke var aktiv, men noen har snakket om det.
Skravlekrig mellom det forskjellige termin/prøve-forumene....
Kanskje det er noe slikt hun sikter til![]()