Du får prøve å finne alternativer (hilsen godisstopp for 3 dager sidenHaha ja alt med måtegått opp alt for mye så vil helst ikke
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får prøve å finne alternativer (hilsen godisstopp for 3 dager sidenHaha ja alt med måtegått opp alt for mye så vil helst ikke
![]()
jada.. det er mulig! hehe. husker selv hvordan det var sist... var SUPER hormonell!!! heheheJaabutikken besto kuuun av ting jeg har kastet opp og har helt avsmak på
haha er det mulig
![]()
Bare slapper avGod morgen jenter!Ser jeg faller litt bakpå nå
![]()
Hva gjør dere i dag!?
jøss.... sitter du hjemme å gjør ingenting!? er det mulig!?!?!Bare slapper av![]()
Jajøss.... sitter du hjemme å gjør ingenting!? er det mulig!?!?!
stemmer det.Jalager potetsalat
blir så mye denne uken så må lade opp litt
Så koseligstemmer det.
Vi skal i bursdag i dag vi da![]()
ja.. også har vi bare hvert hjemme å slappet av i dagSå koselig![]()
Så koselig i finværet!! :-D
Var deiligSå deilig!
Jeg har lyst på trilletur, kjenner jeg!
Så lenge du har litt oversikten over hva som må gjøres så kan jo også mannen din gjøre det![]()
Jo, han kan i teorien det.det meste kan vel mannen gjøre? Sov godt/slapp godt av.. jeg skal få klippet litt og kanskje sydd litt på leketeppet til lekegrinda.. mamma har vært å kjøpt stoff som hun skal sende til meg - det blir trekket.. men har et sengeteppe jeg ikke bruker som blir inni som en tynn madrass
![]()
Er så store forskjeller på hva man orker.. grønsakssuppe eller lapskaus kanskje??Baahh for komme seg på butikken og handle for dagen dasåå vanskelig finne middag om dagen når man er så kvalm og helst ikke vil ha kjøtt :s tips ?
Pasta med ostesaus?Baahh for komme seg på butikken og handle for dagen dasåå vanskelig finne middag om dagen når man er så kvalm og helst ikke vil ha kjøtt :s tips ?
Wok uten kjøtt kanskje? Friskt og godtBaahh for komme seg på butikken og handle for dagen dasåå vanskelig finne middag om dagen når man er så kvalm og helst ikke vil ha kjøtt :s tips ?
Huff for et marerittAltså, i natt tok hormonene virkelig overhånd! Greit at jeg var godtesyk igår altså, men straffen for å holde seg unna... Haha, drømte i natt at alle butikkene var tomme for ALT, utenom ting jeg kaster opp av(kylling osv).. Jeg skulle ha sjokolade men uansett
Hvilken butikk jeg gikk i, var det tomt. samboer vekket meg, for jeg HYLGREIN nemlig i søvne !! Puta var søkkvåt, hahahah såå trist a gittidag skal jeg unne meg en sjokolade ja!!!
![]()
FiskebollerBaahh for komme seg på butikken og handle for dagen dasåå vanskelig finne middag om dagen når man er så kvalm og helst ikke vil ha kjøtt :s tips ?
Skal på sykehuset om en halvtime på info og omvisning.. sitter å vurderer om jeg skal spise noe og risikere å kaste opp, eller ikke spise no og risikere det samme... ikke spist siden frokost kl 9 så burde vel....God dag alle sammenhva driver dere med idag? Det er sol og fint vær ute her, hadde vært kjempe kjekt å fått gjort mye. Men akkuratt nå ligger jeg svimmel på sofaen, kastet opp tidligere så det har tydeligvis ikke gitt seg helt her :/
![]()
Hmm ja hvis ikke kan du jo bli enda dårligere også? Jeg blir bare svimmel, mere kvalm og i dårlig humør om jeg ikke får i meg noe når jeg skal gjøre noeSkal på sykehuset om en halvtime på info og omvisning.. sitter å vurderer om jeg skal spise noe og risikere å kaste opp, eller ikke spise no og risikere det samme... ikke spist siden frokost kl 9 så burde vel....