Felles skravle 2015

Jaa :p butikken besto kuuun av ting jeg har kastet opp og har helt avsmak på :p haha er det mulig :p
jada.. det er mulig! hehe. husker selv hvordan det var sist... var SUPER hormonell!!! hehehe

Baahh for komme seg på butikken og handle for dagen da :p såå vanskelig finne middag om dagen når man er så kvalm og helst ikke vil ha kjøtt :s tips ?

Så lenge du har litt oversikten over hva som må gjøres så kan jo også mannen din gjøre det :)
:-) det meste kan vel mannen gjøre? Sov godt/slapp godt av.. jeg skal få klippet litt og kanskje sydd litt på leketeppet til lekegrinda.. mamma har vært å kjøpt stoff som hun skal sende til meg - det blir trekket.. men har et sengeteppe jeg ikke bruker som blir inni som en tynn madrass :-)
Jo, han kan i teorien det.
Men når han kommer hjem har han med seg barna.
Han rydder kjøkkenet etter middagen, han tar seg av barna inkludert legging.
Og det etter full dag på jobb og henting og bringing til og fra SFO og barnehage.

Han må da få lov til å få litt tid til å slappe av han også.

Baahh for komme seg på butikken og handle for dagen da :p såå vanskelig finne middag om dagen når man er så kvalm og helst ikke vil ha kjøtt :s tips ?
Er så store forskjeller på hva man orker.. grønsakssuppe eller lapskaus kanskje??

God dag alle sammen :D hva driver dere med idag? Det er sol og fint vær ute her, hadde vært kjempe kjekt å fått gjort mye. Men akkuratt nå ligger jeg svimmel på sofaen, kastet opp tidligere så det har tydeligvis ikke gitt seg helt her :/ :(

Altså, i natt tok hormonene virkelig overhånd! Greit at jeg var godtesyk igår altså, men straffen for å holde seg unna... Haha, drømte i natt at alle butikkene var tomme for ALT, utenom ting jeg kaster opp av(kylling osv).. Jeg skulle ha sjokolade men uansett
Hvilken butikk jeg gikk i, var det tomt. samboer vekket meg, for jeg HYLGREIN nemlig i søvne !! Puta var søkkvåt, hahahah såå trist a gitt :p idag skal jeg unne meg en sjokolade ja!!! :p
Huff for et mareritt :p heldigvis drømmer jeg ikke om mat enda da :p bare masse andre rare greier som ikke gir noen mening :p

God dag alle sammen :D hva driver dere med idag? Det er sol og fint vær ute her, hadde vært kjempe kjekt å fått gjort mye. Men akkuratt nå ligger jeg svimmel på sofaen, kastet opp tidligere så det har tydeligvis ikke gitt seg helt her :/ :(
Skal på sykehuset om en halvtime på info og omvisning.. sitter å vurderer om jeg skal spise noe og risikere å kaste opp, eller ikke spise no og risikere det samme... ikke spist siden frokost kl 9 så burde vel....

Skal på sykehuset om en halvtime på info og omvisning.. sitter å vurderer om jeg skal spise noe og risikere å kaste opp, eller ikke spise no og risikere det samme... ikke spist siden frokost kl 9 så burde vel....
Hmm ja hvis ikke kan du jo bli enda dårligere også? Jeg blir bare svimmel, mere kvalm og i dårlig humør om jeg ikke får i meg noe når jeg skal gjøre noe :p hvor lenge varer slik info og omvisning? Er det noe alle får tilbud om, eller må man be om det? Hører samboeren her allerede er nervøs for hvor han skal kjøre/parkere/dra meg inn når vi kommer så langt :p

Da er jeg oppe igjen.
Føler meg mye bedre nå, og skal prøve å få gjort noe fornuftig før jeg må begynne med middagen.

Greit å ha TV'n på i bakgrunnen når jeg jobber.
På TLC er det for øyeblikket "Rik på rabatt".
Da slår tanken meg.
De har disse store lagrene hjemme som er sortert etter utløpsdato og slikt.
Hun ene her har potetgull nok til å mate 800 folk...
Hvor mye av det de får ender egentlig opp i søpla?
Hva med miljø perspektivet?

Har også fått inntrykk av at det meste av den maten de kjøper er av den usunne/billige/dårlige sorten, og veldig sjeldent er det grønnsaker der.
Det er da et veldig dårlig kosthold for de og barna deres.

Back
Topp