Felles skravle 2015

Absolutt ikke, hvertfall ikke etter 3 år som prøvere. De sa jo jo at de var 99% sikre på at det var dt også...
huff.. kjenner det stikker langt inni meg..

Er bare veldig sliten.
Hatt noen hektiske dager nå.
Har noen småting jeg burde ha gjort, men finner ikke energien til det.

Har bare et par timers arbeid igjen her hjemme så er alt klart til babyen kommer...
Du får ta det rolig og gjøre litt i små bolker om du orker! Ingenting å slite seg ut for!

Lurer på om jeg skal bake rundstykker og ha på lur i fryseren. Har ikke begynt å "fylle opp" fryseren enda for barseltiden, og nå er det bare ni dager til termin. Jaja, overlever nok uansett :P

Du får ta det rolig og gjøre litt i små bolker om du orker! Ingenting å slite seg ut for!
Vet det.
Har den siste tiden ikke sovet ordentlig, men i natt som jeg en 10-11 timer og er fremdeles utslitt.
Har egentlig mest lyst til å finne orken til å gjøre noe.
Tenk å deilig det vil være når jeg er ferdig :)

Vente en lite time til.....

Vet det.
Har den siste tiden ikke sovet ordentlig, men i natt som jeg en 10-11 timer og er fremdeles utslitt.
Har egentlig mest lyst til å finne orken til å gjøre noe.
Tenk å deilig det vil være når jeg er ferdig :)

Vente en lite time til.....
Forstår deg godt.. er slik jeg også.. godt med alt som er gjort! Bare at med denne kvalmen er jeg fullstendig ubrukelig..!

Lurer på om jeg skal bake rundstykker og ha på lur i fryseren. Har ikke begynt å "fylle opp" fryseren enda for barseltiden, og nå er det bare ni dager til termin. Jaja, overlever nok uansett :p
Det ha jeg tenkt å gjøre når det nærmer seg.
litt sjokoladekake, boller, rundtsykker osv. Kjekt å ha hvis man får besøk ;)

Forstår deg godt.. er slik jeg også.. godt med alt som er gjort! Bare at med denne kvalmen er jeg fullstendig ubrukelig..!

Jeg har jobbet vettet av meg den siste tiden for å få alt klart, og er nesten i mål.
Den siste finpussen som gjenstår på en måte.

Tenk hvor kjedelig det vil være dersom jeg bare er nesten ferdig når han kommer

Back
Topp