Absolutt ikke, hvertfall ikke etter 3 år som prøvere. De sa jo jo at de var 99% sikre på at det var dt også...det skjønner jeg. Det er ikke en morsom ting å spekulere i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ikke, hvertfall ikke etter 3 år som prøvere. De sa jo jo at de var 99% sikre på at det var dt også...det skjønner jeg. Det er ikke en morsom ting å spekulere i!
huff.. kjenner det stikker langt inni meg..Absolutt ikke, hvertfall ikke etter 3 år som prøvere. De sa jo jo at de var 99% sikre på at det var dt også...
Det vet jeg ikke? Man kan ha den i flere år? Den må jo opereres ut igjen, så kanskje etter fødselen?
God morgen
Hvordan er formen i dag?
Den er ganske greifår væske påfyll nå
![]()
Ligger på sofaen her.. nettopp hengt opp en maskin og gått tur med bikkja.. ny maskin er satt på.. du da?Stille her i dag.
Hva gjør dere?
Spiser snop og ser på NetflixLigger på sofaen her.. nettopp hengt opp en maskin og gått tur med bikkja.. ny maskin er satt på.. du da?
Aha! Så fint du har noen rolige dager da! Mindre vondt idag?Spiser snop og ser på Netflix
Kjeder meg litt
Drevet litt med flekkfjerning på klær. Gallesåpe er genialt! Tilbake i sofaen nå, lenge nok å stå.Stille her i dag.
Hva gjør dere?
Er bare veldig sliten.Aha! Så fint du har noen rolige dager da! Mindre vondt idag?
Godt den er grei da, merker du forskjell?Den er ganske greifår væske påfyll nå
![]()
Ser på one tree hill , skal snart på jobbStille her i dag.
Hva gjør dere?
Du får ta det rolig og gjøre litt i små bolker om du orker! Ingenting å slite seg ut for!Er bare veldig sliten.
Hatt noen hektiske dager nå.
Har noen småting jeg burde ha gjort, men finner ikke energien til det.
Har bare et par timers arbeid igjen her hjemme så er alt klart til babyen kommer...
Vet det.Du får ta det rolig og gjøre litt i små bolker om du orker! Ingenting å slite seg ut for!
Forstår deg godt.. er slik jeg også.. godt med alt som er gjort! Bare at med denne kvalmen er jeg fullstendig ubrukelig..!Vet det.
Har den siste tiden ikke sovet ordentlig, men i natt som jeg en 10-11 timer og er fremdeles utslitt.
Har egentlig mest lyst til å finne orken til å gjøre noe.
Tenk å deilig det vil være når jeg er ferdig
Vente en lite time til.....
vasker klærStille her i dag.
Hva gjør dere?
Det ha jeg tenkt å gjøre når det nærmer seg.Lurer på om jeg skal bake rundstykker og ha på lur i fryseren. Har ikke begynt å "fylle opp" fryseren enda for barseltiden, og nå er det bare ni dager til termin. Jaja, overlever nok uansett![]()
Forstår deg godt.. er slik jeg også.. godt med alt som er gjort! Bare at med denne kvalmen er jeg fullstendig ubrukelig..!