Og jeg som er verdens mest nyskjerrige personkanskje det er dagen for hemmeligheterfår se om jeg deler senere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg som er verdens mest nyskjerrige personkanskje det er dagen for hemmeligheterfår se om jeg deler senere.
Måtte ty til dopleren, og da hørte jeg henne godtHr du prøvd å drikke noe med sukker i ?
Sittet i nesten en time med ei fra babyverdenOi, nå ble jeg nyskjerrigDu kan ikke si A uten å si B
![]()
oohhh.. hemmeligheter!!! <3kanskje det er dagen for hemmeligheterfår se om jeg deler senere.
Det er godt jeg ikke er den eneste da! hehe!Og jeg som er verdens mest nyskjerrige personhehe *krysser alt for deg*
![]()
God morgen frøken. Her tror jeg det blir en veldig fin dag i dag!God morgen jenter.
Hat en fin dag hittil?
AhaSittet i nesten en time med ei fra babyverden
De skal skrive om XU.
Godt hun ble livlig igjen da.Måtte ty til dopleren, og da hørte jeg henne godtHun ble også litt livlig akkurat da
Men jeg har erfart at hun har rolige dager etter hun har hatt en super aktiv dag. Og superaktiv var hun i går
![]()
Da er vi to... jeg er ikke god på å drikke.God morgen jenter! Så positive dere er i dag - det er hyggeligKoser meg med en kopp te nå, øver meg på å bli flinkere til å drikke. Altså jeg _kan_ jo drikke, men husker ikke på å gjøre det, og da kommer hodepinen.
Haha er du det altså?Og jeg som er verdens mest nyskjerrige personhehe *krysser alt for deg*
![]()
God morgenGod morgen jenter.
Hat en fin dag hittil?
Så spennende da, fcint du vil stille opp.)Sittet i nesten en time med ei fra babyverden
De skal skrive om XU.
DET er jeg! Bare spør de rundt megHaha er du det altså?
God morgen.)God morgen jenter.
Hat en fin dag hittil?
ja. Det er så lite egentlig å lese om det. Mye om SA og MA men lite om XU.AhaSpennende og nyttig! Greit å vite litt mer om det.
Hva slags te?God morgen jenter! Så positive dere er i dag - det er hyggeligKoser meg med en kopp te nå, øver meg på å bli flinkere til å drikke. Altså jeg _kan_ jo drikke, men husker ikke på å gjøre det, og da kommer hodepinen.
Nei, sant det er vanskelig? Tenker ofte jeg skal hente meg et glass vann, men så er det plutselig gått et par timer uten at jeg har fått gjort noe med det.Da er vi to... jeg er ikke god på å drikke.