Felles skravle 2015

Så spennende da, fcint du vil stille opp.)
Jeg har alltid levd etter den innstillingen at hvis mine erfaringer kan hjelpe andre. Så er det viktig å dele dem.
ting som:
Mamma ble drept av en fyllekjører, morkakeforløsning og XU er ikke "daglig kost". Å hvis mine erfaringer innen dette kan hjelpe andre og forstå så er jeg villig til å dele med alt av detaljer.

ja. Det er så lite egentlig å lese om det. Mye om SA og MA men lite om XU.
Da jeg opplevde det selv googlet jeg det mye. Men det var lite å finne om det.
Det som var fra "ekspertene" var gjerne "spørsmål til lommelegen" eller "XU betyr...." også masse medisinsk info.
Veldig lite fra de som har opplevd det eller om hva det egentlig dreier seg om.
Kjempe flott at du stiller opp!

Hva slags te?
Hjelper ikke dersom det er sort te da den er vanndrivende.

Jeg øver meg på å slappe av og nyte den siste tiden før babyen er her.
Har ikke vært så flink til det hittil.
Men begynner jeg å bli sulten så da må jeg vel stå opp :p
Drikker "morning time" fra Pukka. Ang. at svart te er vanndrivende så har de visstnok gått litt bort fra det, i følge legen min er det bedre å drikke det enn å ikke drikke.

Deilig å slappe av da, men mat må kroppen også ha :)

Nei, sant det er vanskelig? Tenker ofte jeg skal hente meg et glass vann, men så er det plutselig gått et par timer uten at jeg har fått gjort noe med det.
Mhm! Hadde skaffet meg en fin flaske å ha på jobb.... men det hjalp første dagen og så ble det glemt :P

Mhm! Hadde skaffet meg en fin flaske å ha på jobb.... men det hjalp første dagen og så ble det glemt :p
Kjenner til det! Fikk en fin flaske til morsdagen, men den står på soverommet, husker ikke på å ta den med meg rundt i huset ;) Kanskje det blir lettere når jeg skal amme igjen, da er det i hvert fall noe som minner meg på det. Alltid drikke litt når babyen drikker :)

XU (svangerskap utenfor livmor) er når det befruktede egget fester seg i eggstokk eller eggleder.
Det kommer ikke ned til livmoren. I mitt tilfelle i egglederen.
Å, det har jeg hørt om ja. Så fint at du stilte opp i intervju!

Oppdatering kl 08:52

1. Beckymams 1.089
2. Kengu 1.070
4. m&m mini 864
5. Babydilla123 842
6. lizzed 830
7. Lady_Z 796
8. Mirell 781
11. ALN89 650
12. Sara 625
13. Hope91 600
16. olivia90 572
22. EJ 487
24. Lilleblomst_15 402
24. Musemor med to små og en i magen 391
44. Fiona84 192
52. Peppercat 160
73. trinebeth 121

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 532 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Da jeg fikk beskjeden første gangen skjønte jeg ikke helt hva det innebar før jeg var på sykhuset.
Men ja.. det var skremmende.

Det er det ;)
Jeg fikk det forklart å fikk ye tid til å tenke i taxien fra legekontoret til sykehuset.. Det var ikke gøy.

Back
Topp