Blir ekstra mye tanker i dag, men får gjøre det beste ut av det.
Håper på fest i magen. Det hadde vært en oppmuntring i dag![]()
Får håpe mini er ekstra snill i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ekstra mye tanker i dag, men får gjøre det beste ut av det.
Wæ.. ja! Men tror nok jeg går over.. ;-)Spennendekan jo skje når som helst
![]()
Nei, sånne tepper under sofabord ol. De er av ull og sider vi har 2 hunder blir de fort skitten. Mannen har kjøpt tepperensemaskin så vi kan vaske dem når det trengs.Deilig lukt da
Vegg til vegg teppe eller?
Sjokoladekake er også godtGulrot kake er jo best! Men skal jeg bake blir det sjokolade kake i dag![]()
Jeg sliter, ja... Vært mye ute i dag bare for å slippe luktaDa hadde jeg blitt dårlig!
Sender gode tanker til deg, skjønner at hun ikke er med dere lengre i denne verden.Blir ekstra mye tanker i dag, men får gjøre det beste ut av det.

Usikker hvor mange jeg har? Men ikke like mange hvis jeg skal være i mål for dagen.
Får håpe mini er ekstra snill i dag![]()
Gleder meg til å kjenne liv i magen!!Krysser fingrene for det. Var litt mer i går enn det har vært, så kommer seghihi
Nei, sånne tepper under sofabord ol. De er av ull og sider vi har 2 hunder blir de fort skitten. Mannen har kjøpt tepperensemaskin så vi kan vaske dem når det trengs.
Sender gode tanker til deg, skjønner at hun ikke er med dere lengre i denne verden.![]()
Ja bruker henge dem ut normalt, men vi har bare markterrasse og her nord er det masse snø...Aha. Har en slik tepperenser selv, men kun testet den en gang. Funka fint når jeg kunne henge det litt på verandaen etterpå. Hehe
Gleder meg til å kjenne liv i magen!!
Så fint å markere dagenTusen takk ♡
Nei, hun gikk dessverre bort i 2009. Og i dag skulle hun ha fylt 60 år, så derfor vi skal bake kake![]()
Ja bruker henge dem ut normalt, men vi har bare markterrasse og her nord er det masse snø...
Så fint å markere dagenHåper dagen blir fin. Dere får mimre litt og ta frem bilder og sånt. Det er alltid koselig synes jeg
Jeg er Heelt i startgropen, bare 4+6 i dag. Men fast bestemt på at lille frø ser dagens lys i novemberHar ikke kjent så lenge her, og håper det tar seg opp veldig snart. Hehe
Blir jo utålmodig
Hvor langt på vei er du?
Snø er fint til jul og påske. Ellers er det ikke akkurat favorittenDa blir det litt verre kanskje ja.
Snø♡♡♡
Skulle ønske jeg hadde hatt mer snø i vinter. Bare vært et par dager med litt..hehe.
Men nå kan den vente til neste år
Jeg er Heelt i startgropen, bare 4+6 i dag. Men fast bestemt på at lille frø ser dagens lys i november![]()