Felles skravle 2015

Deilig lukt da:p
Vegg til vegg teppe eller?
Nei, sånne tepper under sofabord ol. De er av ull og sider vi har 2 hunder blir de fort skitten. Mannen har kjøpt tepperensemaskin så vi kan vaske dem når det trengs.

Gulrot kake er jo best! Men skal jeg bake blir det sjokolade kake i dag :)
Sjokoladekake er også godt :) Er veldig glad i sjokolade, men har mistet lysten på det etter at jeg ble gravid. Og på kaffe! Går mye i te og blåbærsmoothie nå

Blir ekstra mye tanker i dag, men får gjøre det beste ut av det.
Håper på fest i magen. Det hadde vært en oppmuntring i dag:D
Sender gode tanker til deg, skjønner at hun ikke er med dere lengre i denne verden. :Heartred

Usikker hvor mange jeg har? Men ikke like mange hvis jeg skal være i mål for dagen.

Sikker på at du fort kan ta igjen om du vil og formen din er snill med deg;)

Hva skal dere ha til middag i dag? Trenger ideer..

Nei, sånne tepper under sofabord ol. De er av ull og sider vi har 2 hunder blir de fort skitten. Mannen har kjøpt tepperensemaskin så vi kan vaske dem når det trengs.

Aha. Har en slik tepperenser selv, men kun testet den en gang. Funka fint når jeg kunne henge det litt på verandaen etterpå. Hehe

Sender gode tanker til deg, skjønner at hun ikke er med dere lengre i denne verden. :Heartred

Tusen takk ♡
Nei, hun gikk dessverre bort i 2009. Og i dag skulle hun ha fylt 60 år, så derfor vi skal bake kake:)

Aha. Har en slik tepperenser selv, men kun testet den en gang. Funka fint når jeg kunne henge det litt på verandaen etterpå. Hehe
Ja bruker henge dem ut normalt, men vi har bare markterrasse og her nord er det masse snø...

Gleder meg til å kjenne liv i magen!!

Har ikke kjent så lenge her, og håper det tar seg opp veldig snart. Hehe
Blir jo utålmodig:p
Hvor langt på vei er du?

Tusen takk ♡
Nei, hun gikk dessverre bort i 2009. Og i dag skulle hun ha fylt 60 år, så derfor vi skal bake kake:)
Så fint å markere dagen :) Håper dagen blir fin. Dere får mimre litt og ta frem bilder og sånt. Det er alltid koselig synes jeg

Ja bruker henge dem ut normalt, men vi har bare markterrasse og her nord er det masse snø...

Da blir det litt verre kanskje ja.
Snø♡♡♡
Skulle ønske jeg hadde hatt mer snø i vinter. Bare vært et par dager med litt..hehe.
Men nå kan den vente til neste år

Så fint å markere dagen :) Håper dagen blir fin. Dere får mimre litt og ta frem bilder og sånt. Det er alltid koselig synes jeg

Har så lite bilder av henne. Hum var ikke glad i kameraet:p hehe
Men tar nok frem de jeg har ja♡

Har ikke kjent så lenge her, og håper det tar seg opp veldig snart. Hehe
Blir jo utålmodig:p
Hvor langt på vei er du?
Jeg er Heelt i startgropen, bare 4+6 i dag. Men fast bestemt på at lille frø ser dagens lys i november:)

Da blir det litt verre kanskje ja.
Snø♡♡♡
Skulle ønske jeg hadde hatt mer snø i vinter. Bare vært et par dager med litt..hehe.
Men nå kan den vente til neste år
Snø er fint til jul og påske. Ellers er det ikke akkurat favoritten;) bodde sørpå noen år og må si jeg savner våren i mars!

Jeg er Heelt i startgropen, bare 4+6 i dag. Men fast bestemt på at lille frø ser dagens lys i november:)

Så gøy. Gratulerer med nyoppdaget spire;) er det første eller?

Her ventes første i Juli, så det gledes stort. Håper tiden går litt fortere nå som jeg har begynt å kjenne litt liv♡

Back
Topp