Felles skravle 2015

Snø er fint til jul og påske. Ellers er det ikke akkurat favoritten;) bodde sørpå noen år og må si jeg savner våren i mars!

Vårtiden er veldig deilig. Det er min favoritt tid:)
Akkurat nå om dagen blåser det mye her da, østfold, men sola har tittet frem ihvertfall

Så gøy. Gratulerer med nyoppdagey spire;) er det første eller?

Her ventes første i Juli, så det gledes stort. Håper tiden går litt fortere nå som jeg har begynt å kjenne litt liv♡
Tusen takk for det:) Ja det er første for oss begge. Vi har strevd i over 3 år og har hatt 5 prøverør, så nå synes vi at vi fortjener en liten bebis :)

Tusen takk for det:) Ja det er første for oss begge. Vi har strevd i over 3 år og har hatt 5 prøverør, så nå synes vi at vi fortjener en liten bebis :)

Da fortjener dere virkelig en liten bebis nå ja♡ krysser alt jeg har for at svangerskapet varer helt ut

Tror det blir fiskepinner og nudler her.

Typisk "mamma er lei av å lage mat til tre "- middag...

Tror det blir fiskepinner og nudler her.

Typisk "mamma er lei av å lage mat til tre "- middag...

Funker sikkert fint det da;)
Kan ikke forvente fancy mat fra bunnen hver dag;)

Funker sikkert fint det da;)
Kan ikke forvente fancy mat fra bunnen hver dag;)
Det er bare det at det er middag for tre hver dag, vi har spist middag sammen alle fire på en hverdag en gang i år...

Oj det hørtes godt ut! Kjøper du sånn ferdig eller lager du selv? Hva har du i da?

wienerpølser i lompe, det er bursdag det! :)
Jeg lager egen - ikke noe god den som kjøpes. Lager deigen (men den kan jo evnt kjøpes) med 3,5 dl mel, 125 gr margarin og 4 ss vann. Eltes for hånd og stekes i paiform 15 min 200 gr. Så lager jeg fyllet med 1 pk matfløte, ca 100-150 gr revet ost, 4 egg, litt krydder (salt/pepper), purre, skinke, brokkoli (litt etter hva man liker). Har det oppi paiforma når bunnen er stekt og har inn i ovnen igjen i 30 min :-)

Det er bare det at det er middag for tre hver dag, vi har spist middag sammen alle fire på en hverdag en gang i år...

Jobber han fortsatt veldig sene kvelder? :(

Oj det hørtes godt ut! Kjøper du sånn ferdig eller lager du selv? Hva har du i da?

wienerpølser i lompe, det er bursdag det! :)

Der minna du meg på at jeg må be mannen kjøpe lomper:D

Jobber han fortsatt veldig sene kvelder? :(
Ja, og selv når han kommer tidlig, som antydet i dag, kommer han etter middag. Bare i tide til å ta med ungene på noe klokka seks i dag. I morgen halv seks på fotball. Men han kommer etter middag. Rett i tide til at jeg har kledd på ungene og har dem klare.

Vårtiden er veldig deilig. Det er min favoritt tid:)
Akkurat nå om dagen blåser det mye her da, østfold, men sola har tittet frem ihvertfall
Synes nok sommeren er best, men våren er fylt med så mye forventninger til sommeren så den er en god nr 2. Her nord har vi nesten ikke vår.. Det snør jo til mai, og så er det bare plutselig sommer :P

Ja, og selv når han kommer tidlig, som antydet i dag, kommer han etter middag. Bare i tide til å ta med ungene på noe klokka seks i dag. I morgen halv seks på fotball. Men han kommer etter middag. Rett i tide til at jeg har kledd på ungene og har dem klare.

Kjedelig da:( håper det hjelper seg utover våren og mot sommeren da

Back
Topp