Felles skravle 2015

Synes nok sommeren er best, men våren er fylt med så mye forventninger til sommeren så den er en god nr 2. Her nord har vi nesten ikke vår.. Det snør jo til mai, og så er det bare plutselig sommer :P

Sjelden ordentlig sommer her syns jeg. Våren bruker å være mer stabil, så er nok derfor jeg liker den best:)

Jeg lager egen - ikke noe god den som kjøpes. Lager deigen (men den kan jo evnt kjøpes) med 3,5 dl mel, 125 gr margarin og 4 ss vann. Eltes for hånd og stekes i paiform 15 min 200 gr. Så lager jeg fyllet med 1 pk matfløte, ca 100-150 gr revet ost, 4 egg, litt krydder (salt/pepper), purre, skinke, brokkoli (litt etter hva man liker). Har det oppi paiforma når bunnen er stekt og har inn i ovnen igjen i 30 min :)
Det skal jeg definitivt prøve, i morgen kanskje?

Noen som vet hvor jeg kan få tak i kule moduler til å lage hyllesystem? Finner liksom ikke det jeg leter etter, så vurderer å lage selv men det tar jo så tid

Sjelden ordentlig sommer her syns jeg. Våren bruker å være mer stabil, så er nok derfor jeg liker den best:)
Ja vi er jo ikke så bortskjemt med varme somre, men de siste 2 årene har vært helt fantastiske!

Ja vi er jo ikke så bortskjemt med varme somre, men de siste 2 årene har vært helt fantastiske!

I fjor var jo ekstremt da. Forventer ikke å få en slik sommer igjen

Kjedelig da:( håper det hjelper seg utover våren og mot sommeren da
Muligens midten av april (etter at han jobber palmehelga og hele påska), eller i alle fall visse håp fra mai.

I fjor var jo ekstremt da. Forventer ikke å få en slik sommer igjen
I fjor sommer var fantastisk. Forventer ikke en til, men det hadde vært deilig med noe som ligner...

Muligens midten av april (etter at han jobber palmehelga og hele påska), eller i alle fall visse håp fra mai.
Krysser fingrene for dere:)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i kule moduler til å lage hyllesystem? Finner liksom ikke det jeg leter etter, så vurderer å lage selv men det tar jo så tid
BoConcept fra Skeidar? Kommer jo an på hvilken stil du liker da..

Fint vær her bortsett fra at det blåser noe helt sinnsykt. Skulle sjekket nettet for innredning til barnerommet, men jeg klarer ikke å konsentrere meg i dag. Og det brenner i øynene :o

Går kanskje an å ta kortere perioder også? Veldig greit å kunne se det an litt da, så du får kjent på hva du orker og :)

Ja blåse gjør det her og!! Føler med alle som har hentesveis idag, haha!

Ja, vi får se litt når lille kommer .. :) mn veldig betryggende vite at han er der :)

Skal dere begge ha permisjon? Hva er grunnen?

Far overtar min permisjon pga jeg er hjemmeværende ung ufør. Har ME, så han får alle mine uker pluss sine egne fordi jeg pp dårlige dager er avhengig av hjelp :)

Ja blåse gjør det her og!! Føler med alle som har hentesveis idag, haha!

Ja, vi får se litt når lille kommer .. :) mn veldig betryggende vite at han er der :)

Haha, ja jeg og:D

Godt å vite at han er er der ja.
Her må jeg nok passe ekstra godt på så ikke min søster kommer og tar mini...babysyk:p

Far overtar min permisjon pga jeg er hjemmeværende ung ufør. Har ME, så han får alle mine uker pluss sine egne fordi jeg pp dårlige dager er avhengig av hjelp :)
Ok :) Må være en grusom sykdom å ha, har du hatt det lenge?

Back
Topp