Felles skravle 2015

Usj kjedelig !! Så fint vær her og, ville egentlig ut og skrubba og malt terrassen :eek: !

Ja, han får 40 uker så det hjelper mye på, men skal 3 mnd på og 3
Mnd av så gruer meg :p går det ikke så tar han bare alle 40 i strekk da, sjefen vet vi må se litt Ann men klarer ikke helt se for meg samboer være hjemme 40 uker i strekk så rastløs og jobbhest han er :p
Skal dere begge ha permisjon? Hva er grunnen?

God dag damer :D da våknet jeg opp for andre gang idag ... Såå ødelagt og sliten, kvalm at det ikke burde vært lov ... Her blir det sofaen hele dagen :( gruer meg til disse dagene kommer når man har en liten en... Det må være en av mine største bekymringer :p
Kjenner meg igjen.. tror jeg trenger hele uka på å komme meg etter besøket i helga :-( kvalm er jeg også! :-( og skikkelig nedpress/stikkinger...

Usj kjedelig !! Så fint vær her og, ville egentlig ut og skrubba og malt terrassen :o !

Ja, han får 40 uker så det hjelper mye på, men skal 3 mnd på og 3
Mnd av så gruer meg :p går det ikke så tar han bare alle 40 i strekk da, sjefen vet vi må se litt Ann men klarer ikke helt se for meg samboer være hjemme 40 uker i strekk så rastløs og jobbhest han er :p

Fint vær her bortsett fra at det blåser noe helt sinnsykt. Skulle sjekket nettet for innredning til barnerommet, men jeg klarer ikke å konsentrere meg i dag. Og det brenner i øynene :o

Går kanskje an å ta kortere perioder også? Veldig greit å kunne se det an litt da, så du får kjent på hva du orker og :)

Mannen renset gulvteppene i går kveld, så her stinker det våt sau! :D

Vurdere å bake kake? Har såååå lyst på :D

Jeg tenkte jeg skulle bake brownies i dag, som en bursdagskake til mamma♡ så blir det vel snadder for baby og meg siden mannen ikke er noe glad i sjokolade:p

Hun fant ut hvor hun måtte gå:p hehe

Haha :p jeg henger litt etter om jeg skal ha 1500 innlegg... Må prøve å få skravlet litt...[/QUOTE]

Mange fine premier på topp 100 og da;)
Hvor mange innlegg har du nå?

Haha :p jeg henger litt etter om jeg skal ha 1500 innlegg... Må prøve å få skravlet litt...

Mange fine premier på topp 100 og da;)
Hvor mange innlegg har du nå?

Usikker hvor mange jeg har? Men ikke like mange hvis jeg skal være i mål for dagen.

Så koselig :) er sikkert ingen grei dag :( lille baby og du får feire...

Blir ekstra mye tanker i dag, men får gjøre det beste ut av det.
Håper på fest i magen. Det hadde vært en oppmuntring i dag:D

Back
Topp