Jeg har lyst på ostekake med blåbær.... Eller gulrotkake! Jeg baker nå, men det er bare brød..Vurdere å bake kake? Har såååå lyst på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst på ostekake med blåbær.... Eller gulrotkake! Jeg baker nå, men det er bare brød..Vurdere å bake kake? Har såååå lyst på![]()
Som du skravler![]()
Skal dere begge ha permisjon? Hva er grunnen?Usj kjedelig !! Så fint vær her og, ville egentlig ut og skrubba og malt terrassen!
Ja, han får 40 uker så det hjelper mye på, men skal 3 mnd på og 3
Mnd av så gruer meggår det ikke så tar han bare alle 40 i strekk da, sjefen vet vi må se litt Ann men klarer ikke helt se for meg samboer være hjemme 40 uker i strekk så rastløs og jobbhest han er
![]()
Jeg har lyst på ostekake med blåbær.... Eller gulrotkake! Jeg baker nå, men det er bare brød..
Kjenner meg igjen.. tror jeg trenger hele uka på å komme meg etter besøket i helga :-( kvalm er jeg også! :-( og skikkelig nedpress/stikkinger...God dag damerda våknet jeg opp for andre gang idag ... Såå ødelagt og sliten, kvalm at det ikke burde vært lov ... Her blir det sofaen hele dagen
gruer meg til disse dagene kommer når man har en liten en... Det må være en av mine største bekymringer
![]()
Usj kjedelig !! Så fint vær her og, ville egentlig ut og skrubba og malt terrassen!
Ja, han får 40 uker så det hjelper mye på, men skal 3 mnd på og 3
Mnd av så gruer meggår det ikke så tar han bare alle 40 i strekk da, sjefen vet vi må se litt Ann men klarer ikke helt se for meg samboer være hjemme 40 uker i strekk så rastløs og jobbhest han er
![]()
Har lyst på, men minst mulig sukker til babisen kommerVurdere å bake kake? Har såååå lyst på![]()
Vurdere å bake kake? Har såååå lyst på![]()
Mannen renset gulvteppene i går kveld, så her stinker det våt sau!![]()
Har lyst på, men minst mulig sukker til babisen kommer
Jeg tenkte jeg skulle bake brownies i dag, som en bursdagskake til mamma♡ så blir det vel snadder for baby og meg siden mannen ikke er noe glad i sjokolade![]()
Mannen renset gulvteppene i går kveld, så her stinker det våt sau!![]()
Nei, fine verdier på belastningstesten.. men får veldig lett sukker i urinen, så legen ville jeg skulle leve som om jeg hadde det..Har du svangerskap diabetes?
Nei, fine verdier på belastningstesten.. men får veldig lett sukker i urinen, så legen ville jeg skulle leve som om jeg hadde det..
Hun fant ut hvor hun måtte gåhehe
1 mnd til terminAha... Har du lenge igjen eller?
Hahajeg henger litt etter om jeg skal ha 1500 innlegg... Må prøve å få skravlet litt...
Mange fine premier på topp 100 og da
Hvor mange innlegg har du nå?
Så koseliger sikkert ingen grei dag
lille baby og du får feire...
1 mnd til termindet går nok fint!