Det burde du ikke ønske degDet er nesten så jeg skulle ønske at jeg var kvalm isteden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det burde du ikke ønske degDet er nesten så jeg skulle ønske at jeg var kvalm isteden
Hehe, nei det tenkte jeg også. Heller alt mulig annet enn den kvalmen!!Det burde du ikke ønske deg![]()
Ja, har mye å ta igjen. Var jo ikke sosial på mange uker!! Kvalmen tok litt overhånd i starten kan man si!Okfår håpe det blir no av da.. kjekt å være litt sosial
![]()
Enig! Merker at det har begynt å komme tilbake nå på slutten, og det er så jævlig!Hehe, nei det tenkte jeg også. Heller alt mulig annet enn den kvalmen!!
Jeg også var innestengt i 10-12 uker i begynnelsen av svangerskapet.. forferdelig! Godt når man kan komme seg ut litt!Ja, har mye å ta igjen. Var jo ikke sosial på mange uker!! Kvalmen tok litt overhånd i starten kan man si!
Samme som den dekker her detSvømmehallen skal dekke mange behov. Skole, svømmekurs, fysioterapeuter, svømmeklubb, publikum ellers. Det er jo en kommunal svømmehall, ikke et privat badeland, for å si det sånn. Så det er begrenset med åpningstider, ja.
Vil heller sove liksom, så ville heller vært kvalm i 40 dager enn 40 dager uten søvn altsåDet burde du ikke ønske deg![]()
va slags lekegrind var det?Nei.. over 1000 for en brukt lekegrind ble litt for drøyt.. men leder er annen budrunde nåmen den må jeg gjøre litt med tror jeg..
Effektiv! Såvidt kommet meg fra senga til sofaen og fått i meg litt frokost jeg..Kjørt kb på skolen, hengt opp tøy, slengt einn en vask, moppet over gulvet, nå er det snart jobb..
Du er effektiv så tidlig om morningenKjørt kb på skolen, hengt opp tøy, slengt einn en vask, moppet over gulvet, nå er det snart jobb..
Nja det er jeg litt usikker på om jeg heller ville værtDet er nesten så jeg skulle ønske at jeg var kvalm isteden
Må være det avogtil.Effektiv! Såvidt kommet meg fra senga til sofaen og fått i meg litt frokost jeg..
Ja, er en fantastisk følelseJeg også var innestengt i 10-12 uker i begynnelsen av svangerskapet.. forferdelig! Godt når man kan komme seg ut litt!
Tror nok jeg ville valgt trøtt fremfor kvalm.. men nå er ikke jeg noe sovemenneske til vanlig heller da..Vil heller sove liksom, så ville heller vært kvalm i 40 dager enn 40 dager uten søvn altså
Må jo det, skal jeg få orden på huset her. Kengubarnet skal ha med seg en kompis hjem i morgen, greit det ser skikkelig ut herDu er effektiv så tidlig om morningen![]()
En 1x1 m hvit trelekegrind.. babydan felix tror jeg.. ja, de går for nærmere 1000,- hvis de er fine og uten skader..va slags lekegrind var det?
Kanskje jeg burde selge vår i grunn..
Oj det var dyr pris. Hadde sånn flexigrind jeg, kostet vel 1700 ny..En 1x1 m hvit trelekegrind.. babydan felix tror jeg.. ja, de går for nærmere 1000,- hvis de er fine og uten skader..
Ja.. det er det disse her også koster ny.. men så følger det ofte med en lekematte til 400-500 kr ny.. og med stor etterspørsel får de ofte det de ber om..Oj det var dyr pris. Hadde sånn flexigrind jeg, kostet vel 1700 ny..