Felles skravle 2015

En 1x1 m hvit trelekegrind.. babydan felix tror jeg.. ja, de går for nærmere 1000,- hvis de er fine og uten skader..
Hehe, jeg har en sånn multi -grind fra babydan, først en med fem deler som er lekegrind med teppe, men vi har flere deler også og brukte den til å skille av den delen av stua med ovn og trapper. Sikkert åtte meter eller mer... Kan få til et par grinder av det... Men det er metall da.

Oj det var dyr pris. Hadde sånn flexigrind jeg, kostet vel 1700 ny..
De fleksigrindene blir også solgt for rett under 1000lappen ser jeg.. jeg arver en slik en etterhvert av brodern, men vil skåne ryggen litt nå i starten..

Hehe, jeg har en sånn multi -grind fra babydan, først en med fem deler som er lekegrind med teppe, men vi har flere deler også og brukte den til å skille av den delen av stua med ovn og trapper. Sikkert åtte meter eller mer... Kan få til et par grinder av det... Men det er metall da.
Det er vel den kengu også har.. flexi.. de selges også for rundt 1000lappen.. når det er stor etterspørsel øker jo prisen..

Må legge ut bilder når du er ferdig da:)

Får nok ikke gjort det helt ferdig da, siden jeg må ha noen nye knapper som må lages også. Da må jeg nok innom jobben for å få fikset det:p

God morgen damer:D
Dere skal i dag da?
Jeg er igang med å sjekke om jeg har nok stoff til et par puter jeg skal sy :D krysser fingrene, for er egentlig litt skeptisk:confused:
Spennende! Krysser fingrene sammen med deg! :-) får se om jeg rekker å klippe og sy litt idag..

Det kan jeg sikkert få til :)

Det tør du. Tror det kommer til å bli veldig bra jeg;)
Jada.. vi ser hva jeg får tid til.. fortsatt mye husarbeid jeg må gjøre før mamma og pappa kommer..

Jada.. vi ser hva jeg får tid til.. fortsatt mye husarbeid jeg må gjøre før mamma og pappa kommer..
Tiden har mye å si;) hehe
Skulle gjort noe husarbeid her og, men denne stolen tar opp for mye plass og jeg trenger å få den ut. Hehe
Er ikke min;)

Tiden har mye å si;) hehe
Skulle gjort noe husarbeid her og, men denne stolen tar opp for mye plass og jeg trenger å få den ut. Hehe
Er ikke min;)
Aha.. skjønner! Da er det jo litt "hast" ;-)

Back
Topp