Ikke sånn det er nå vertfallTror nok jeg ville valgt trøtt fremfor kvalm.. men nå er ikke jeg noe sovemenneske til vanlig heller da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sånn det er nå vertfallTror nok jeg ville valgt trøtt fremfor kvalm.. men nå er ikke jeg noe sovemenneske til vanlig heller da..
Hehe, jeg har en sånn multi -grind fra babydan, først en med fem deler som er lekegrind med teppe, men vi har flere deler også og brukte den til å skille av den delen av stua med ovn og trapper. Sikkert åtte meter eller mer... Kan få til et par grinder av det... Men det er metall da.En 1x1 m hvit trelekegrind.. babydan felix tror jeg.. ja, de går for nærmere 1000,- hvis de er fine og uten skader..
Ja, det er sant det. Ser jo de jeg har ofte selges for 1000 også.Ja.. det er det disse her også koster ny.. men så følger det ofte med en lekematte til 400-500 kr ny.. og med stor etterspørsel får de ofte det de ber om..
Jeg skal på baby besøkGod morgen damer
Dere skal i dag da?
Jeg er igang med å sjekke om jeg har nok stoff til et par puter jeg skal sykrysser fingrene, for er egentlig litt skeptisk
![]()
De fleksigrindene blir også solgt for rett under 1000lappen ser jeg.. jeg arver en slik en etterhvert av brodern, men vil skåne ryggen litt nå i starten..Oj det var dyr pris. Hadde sånn flexigrind jeg, kostet vel 1700 ny..
Må legge ut bilder når du er ferdig daGod morgen damer
Dere skal i dag da?
Jeg er igang med å sjekke om jeg har nok stoff til et par puter jeg skal sykrysser fingrene, for er egentlig litt skeptisk
![]()
Det er vel den kengu også har.. flexi.. de selges også for rundt 1000lappen.. når det er stor etterspørsel øker jo prisen..Hehe, jeg har en sånn multi -grind fra babydan, først en med fem deler som er lekegrind med teppe, men vi har flere deler også og brukte den til å skille av den delen av stua med ovn og trapper. Sikkert åtte meter eller mer... Kan få til et par grinder av det... Men det er metall da.
Må legge ut bilder når du er ferdig da![]()
Spennende! Krysser fingrene sammen med deg!God morgen damer
Dere skal i dag da?
![]()
Spennende! Krysser fingrene sammen med deg!får se om jeg rekker å klippe og sy litt idag..
Når du er nesten ferdig daFår nok ikke gjort det helt ferdig da, siden jeg må ha noen nye knapper som må lages også. Da må jeg nok innom jobben for å få fikset det![]()
Vurderer å prøve meg på en heldress :-/ men får se om jeg tørHva har du tenkt til å sy?![]()
Når du er nesten ferdig da![]()
Vurderer å prøve meg på en heldress :-/ men får se om jeg tør
Januarbabygleder meg
![]()
Jada.. vi ser hva jeg får tid til.. fortsatt mye husarbeid jeg må gjøre før mamma og pappa kommer..Det kan jeg sikkert få til
Det tør du. Tror det kommer til å bli veldig bra jeg![]()
Tiden har mye å siJada.. vi ser hva jeg får tid til.. fortsatt mye husarbeid jeg må gjøre før mamma og pappa kommer..
Aha.. skjønner! Da er det jo litt "hast" ;-)Tiden har mye å sihehe
Skulle gjort noe husarbeid her og, men denne stolen tar opp for mye plass og jeg trenger å få den ut. Hehe
Er ikke min![]()
Gleder meg til å seDet kan jeg sikkert få til
Det tør du. Tror det kommer til å bli veldig bra jeg![]()