Felles skravle 2015

Jaja, ikke dumt å legge seg litt igjen :) Kommer nok jeg også til å gjøre litt senere i dag. Nå er det kaffe og frokost som står for tur. Hatt så vondt i bekkenet i natt at jeg nesten ikke kom meg ut av sengen for å gå på do....
Høres dessverre veldig kjent ut.
Vurdert å få deg krykker?

God morgen alle sammen :D Ny dag med nye muligheter!

Hva skal dere i dag da?
God morgen.. litt vasking.. sløving.. hente en ammepute og lekematte jeg skal få hos en venninne.. ingen store planer.. du da?

Har krykker... men bruker de bare hjemme. Synes det er flaut å bruke de ute. Men burde nok brukt de hele dagen, selv om morningene ikke ofte er så ikke, men som er forebygging.
Hvorfor er det flaut å bruke dem ute?
Jeg bruker dem ikke så mye inne siden da beveger jeg meg kun kort av gangen, men utenfor huset er jeg helt avhengig av dem

Budde ikkje du nærma slependen? Er det så stor forskjell på så kort avstand?
Nja, bor et lite stykke unna.
Ja er ofte stor forskjell synes, snør på ene siden av Sollihøgda men ikke andre;

Last edited:
  • Liker
Reactions: EJ
God morgen.. litt vasking.. sløving.. hente en ammepute og lekematte jeg skal få hos en venninne.. ingen store planer.. du da?
I dag blir det nok en avslappingsdag. Skal egentlig på kino i kveld, men har ikke hørt noe fra hun jeg skal på kino med... så jeg aner ikke hva som skjer....

Hvorfor er det flaut å bruke dem ute?
Jeg bruker dem ikke så mye inne siden da beveger jeg meg kun kort av gangen, men utenfor huset er jeg helt avhengig av dem
Nei, si det... er noe jeg har fått for meg. Skal på studietur til Stockholm i helgen, og da skal jeg ha de med! DA blir det nok mye trakking... Så får vell kanskje øve meg litt utendør her først.

I dag blir det nok en avslappingsdag. Skal egentlig på kino i kveld, men har ikke hørt noe fra hun jeg skal på kino med... så jeg aner ikke hva som skjer....
Koselig med kino da.. det er sjeldent her.. er liksom ikke så mange filmer jeg har lyst til å se.. og tviler på at jeg klarer å sitte så lenge..

Koselig med kino da.. det er sjeldent her.. er liksom ikke så mange filmer jeg har lyst til å se.. og tviler på at jeg klarer å sitte så lenge..
Ja, er jo det som blir spennende her... med dette bekkenet. Men vi har egentlig laget denne avtalen for lenge siden!

Ser vi er heldig med åpningstider her i forhold til dere:)
Svømmehallen skal dekke mange behov. Skole, svømmekurs, fysioterapeuter, svømmeklubb, publikum ellers. Det er jo en kommunal svømmehall, ikke et privat badeland, for å si det sånn. Så det er begrenset med åpningstider, ja.

Vant du det andre du la inn bud på?
Nei.. over 1000 for en brukt lekegrind ble litt for drøyt.. men leder er annen budrunde nå :-P men den må jeg gjøre litt med tror jeg..

Ja, er jo det som blir spennende her... med dette bekkenet. Men vi har egentlig laget denne avtalen for lenge siden!
Ok :-) får håpe det blir no av da.. kjekt å være litt sosial :-)

Back
Topp