Hvaaa??? Da er det ikke vits med skolebrød!Jeg liker ikke d gule i midten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvaaa??? Da er det ikke vits med skolebrød!Jeg liker ikke d gule i midten...
Når reiser du hjem da?Hadde vi vært hjemme i 180 sengen hadde jeg nok fått sovet. Men ekkel, hard og smal sykehusseng. Funker ikke. Jaja, hun sover nå godt i det minste![]()
Sovet ganske godt og lenge nokD starter sakte innpå her i dag ser jeg. Får håpe de fleste av dere har fått sovet godt og lenge!![]()
God morgen
Har vært oppe en 20 minutter tror jeg.
Da kom mannen ned og spurte pent om jeg kunne hjelpe han litt med barna.
Vel, jeg har alltid planer om å hjelpe han med barna om morgenene, er bare han som lar meg sove
Her er det begynt å snø i dag! Og jeg som trodde våren var på vei..
Mars er største snømåneden her i fylket.. så har aldri trodd det var blitt vårGod morgen
Det snør her også, jeg har ikke bedt om det
Må ikke være sur, da vil ikke babyen utAner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er surSorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover
![]()
Jeg og ligger i sengen på et mørkt soveromAner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er surSorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover
![]()
Ser vi er heldig med åpningstider her i forhold til dereDet er skolesvømming frem til to, så det åpner ikke for oss andre før tre, og jeg må hente ungene i bhg og skole. Går ikke.
Det går bli neste uke (bare åpent for oss vanlige for Morgenbad på tirsdager)
Fint at man kan klage sin nød her inne.. det kommer en tid for oss alle ;-)Hehe.. Og du er vel ikke på overtid engang, er du vel? Kjedelig når kroppen lurer en. Men er vel egentlig vanlig å gå sånn i flere uker når man er flergangs.
Har begynt å slite med restless legs, så får ikke sove uansettUff da, det var ikke mye.
Har du noen mulighet til å få sovet litt i løpet av dagen?
Har bare sovet en 5 timer selv, så jeg kommer til å legge meg igjen om ikke så alt for lenge
I morgen sikkert. Spørs jo litt på blodprøver og forskjellig de tar av meg tenker jegNår reiser du hjem da?
Ok. Føler du deg bedre? Blodtrykk osv normalisert?I morgen sikkert. Spørs jo litt på blodprøver og forskjellig de tar av meg tenker jeg![]()
Tar du noe for det?Har begynt å slite med restless legs, så får ikke sove uansett
Inten ting nytt fra deg?Huff da! Håper du kan få deg litt god søvn snart!
Vettu, jeg har ikke fulgt medOk. Føler du deg bedre? Blodtrykk osv normalisert?
Masse lykke til, håper blodprøvene din er fine, og du blir raskt bedre..I morgen sikkert. Spørs jo litt på blodprøver og forskjellig de tar av meg tenker jeg![]()
Regener med å gå å legge meg igjen om ikke så alt for lenge, så får jeg se an formen etterpå.God morgen alle sammenNy dag med nye muligheter!
Hva skal dere i dag da?
Det at du føler deg bedre er et god tegnVettu, jeg har ikke fulgt medhaha
Men føler meg bedre![]()
Jaja, ikke dumt å legge seg litt igjenRegener med å gå å legge meg igjen om ikke så alt for lenge, så får jeg se an formen etterpå.
Håper på å få vasket en 2-3 maskiner med klær i dag
God morgen
Det snør her også, jeg har ikke bedt om det