Har ikke sovet godt siden forrige uke ;(D starter sakte innpå her i dag ser jeg. Får håpe de fleste av dere har fått sovet godt og lenge!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sovet godt siden forrige uke ;(D starter sakte innpå her i dag ser jeg. Får håpe de fleste av dere har fått sovet godt og lenge!![]()
Så deilig daGod morgen
Har vært oppe en 20 minutter tror jeg.
Da kom mannen ned og spurte pent om jeg kunne hjelpe han litt med barna.
Vel, jeg har alltid planer om å hjelpe han med barna om morgenene, er bare han som lar meg sove
Man kan også kjøre på autopilot, og parkere utenfor jobb...Nesten så jeg skulle gått til svømmehallen bare for å ligge og flyte i varmt vann..
Uffda, istedenfor svømmehallen? Håper ikke det er så langt fra hverandre da..Man kan også kjøre på autopilot, og parkere utenfor jobb...
Uff da, det var ikke mye.Så deilig dafikk heldigvis sove vertfall 3 timer i natt
![]()
Ikke så langt. Men jeg var allerde så sent ute at det ville blitt veldig lite tid til svømming, så jeg gikk bare inn på jobb.Uffda, istedenfor svømmehallen? Håper ikke det er så langt fra hverandre da..
Kjedelig.Ikke så langt. Men jeg var allerde så sent ute at det ville blitt veldig lite tid til svømming, så jeg gikk bare inn på jobb.
Crap.
Håper jeg er ferdig å blø innen neste tirsdag så jeg kan svømme da.
Man kan også kjøre på autopilot, og parkere utenfor jobb...
God morgen
Har vært oppe en 20 minutter tror jeg.
Da kom mannen ned og spurte pent om jeg kunne hjelpe han litt med barna.
Vel, jeg har alltid planer om å hjelpe han med barna om morgenene, er bare han som lar meg sove
Har ikke sovet godt siden forrige uke ;(
Jeg er regnskapsførerKjedelig.
Men så lurt å svømme før jobben, kan jeg tenke meg må være oppfriskende. Bortsett fra at jeg alltid blir så søvnig etter å ha vært i svømmehallen.
Hva jobber du med?
Det er skolesvømming frem til to, så det åpner ikke for oss andre før tre, og jeg må hente ungene i bhg og skole. Går ikke.Oi da! Uff.. Kan du slutte tidligere på jobb og dra å svømme etterpå?
Hehe.. Og du er vel ikke på overtid engang, er du vel? Kjedelig når kroppen lurer en. Men er vel egentlig vanlig å gå sånn i flere uker når man er flergangs.Aner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er surSorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover
![]()
Hehe...Aner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er surSorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover
![]()