Er så lei av halsbrann og gulping i munnen! Det må være det værste med å være gravid![]()
Usjda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så lei av halsbrann og gulping i munnen! Det må være det værste med å være gravid![]()
Usjdalangt er du på vei?
Fordi de har sagt de regner med at de gjør det. Skal se om hun er i tverre enda, prøve å snu og ta vannet hvis det går.
Har født to ganger før, men er da overbevist om at jeg kommer til å dø denne gangen.
Fordi de har sagt de regner med at de gjør det. Skal se om hun er i tverre enda, prøve å snu og ta vannet hvis det går.
Har født to ganger før, men er da overbevist om at jeg kommer til å dø denne gangen.
Den kjenner jeg ikke.
Hadde både halsbrann og oppstøt i går natt og da hjalp Gaviscon
Ks er ikke et alternativ enda. De skal prøve å snu og ta det derfra.Uff da.
Var det så ille de andre gangene
Men så lenge hun ligger i tverrleie kan hun ikke fødes så jeg regner med dere også har diskutert KS som et alternativ..
Den fins både i tabletter og flytende.Valgte dem fordi det er de eneste jeg ikke kaster opp av, er veldig sensitiv på smak/tekstur..
Jeg er så skeptisk på ting som må drikkes.. Er det bruserabletter?
Jeg har termin på onsdag. Skal være så glad når jeg har født denne gangen.Hvor langt er du på vei? Uff, det går nok bra, tenk nå får du snart møte babyen din <3
Signerer denne.Den fins både i tabletter og flytende.
Tablettene fungerer ikke så godt men en liten slurk av flasken derimot...
Det har jeg også, koselig det da
Selvfølgelig er ikke KS et alternativ før de har prøvd, men syns likevel det er litt rart at det ikke er diskutert dersom de ikke klarer det.Ks er ikke et alternativ enda. De skal prøve å snu og ta det derfra.
Var ikke så ille med de to andre. Med de gruet jeg meg aldri til fødsel, men tror det er pga de jeg har panikk denne gangen. Mistet selv mamma da jeg var tolv og er liv redd de skal måtte oppleve det samme.
37+6, så ikke så lenge igjen nå heldigvis.. Hatt det siden uke 26, så nå er jeg lei av dette :/
Jeg har termin på onsdag. Skal være så glad når jeg har født denne gangen.
Det tar vi hvis det kommer til det, er beskjeden vi har fått. Så vi får se hva de sier i morgen. Kommer til å klikke hvis de sender meg hjem.Selvfølgelig er ikke KS et alternativ før de har prøvd, men syns likevel det er litt rart at det ikke er diskutert dersom de ikke klarer det.
Sender deg en klem, ikke lett å miste en av foreldrene sine![]()
Jeg kjenner det er godt dette er siste gang, for det har vært psykisk tungt med en baby som snur seg som hun vil.Ja det har du all grunn til å være![]()
Jeg kjenner det er godt dette er siste gang, for det har vært psykisk tungt med en baby som snur seg som hun vil.
Forstår jeg godt :/ 21 uker her og har begynt "gulpe" hele tiden, men ikke halsbrann enda det er vel vondt ?? Bare ubehagelig nå og en smule ekkelt![]()
Nei, nå har jeg sittet oppe litt lengre enn jeg hadde tenkt.
Prøver meg på sengen igjen
Hvis du noen gang har blitt dårlig og kastet opp etter å ha drukket skikkelig syrlig/tørr hvitvin..? Kan nesten sammenlignes med det![]()
Oppgulp er ekkelt, men halsbrann gjør at man knapt får sove om natten. Eneste som hjelper er å sette seg opp, og prøve å sove delvis sittende![]()