Felles skravle 2015

Fordi de har sagt de regner med at de gjør det. Skal se om hun er i tverre enda, prøve å snu og ta vannet hvis det går.

Har født to ganger før, men er da overbevist om at jeg kommer til å dø denne gangen.

Uff da.
Var det så ille de andre gangene :(
Men så lenge hun ligger i tverrleie kan hun ikke fødes så jeg regner med dere også har diskutert KS som et alternativ..

Fordi de har sagt de regner med at de gjør det. Skal se om hun er i tverre enda, prøve å snu og ta vannet hvis det går.

Har født to ganger før, men er da overbevist om at jeg kommer til å dø denne gangen.

Hvor langt er du på vei? Uff, det går nok bra, tenk nå får du snart møte babyen din <3

Uff da.
Var det så ille de andre gangene :(
Men så lenge hun ligger i tverrleie kan hun ikke fødes så jeg regner med dere også har diskutert KS som et alternativ..
Ks er ikke et alternativ enda. De skal prøve å snu og ta det derfra.

Var ikke så ille med de to andre. Med de gruet jeg meg aldri til fødsel, men tror det er pga de jeg har panikk denne gangen. Mistet selv mamma da jeg var tolv og er liv redd de skal måtte oppleve det samme.

Ks er ikke et alternativ enda. De skal prøve å snu og ta det derfra.

Var ikke så ille med de to andre. Med de gruet jeg meg aldri til fødsel, men tror det er pga de jeg har panikk denne gangen. Mistet selv mamma da jeg var tolv og er liv redd de skal måtte oppleve det samme.
Selvfølgelig er ikke KS et alternativ før de har prøvd, men syns likevel det er litt rart at det ikke er diskutert dersom de ikke klarer det.

Sender deg en klem, ikke lett å miste en av foreldrene sine :(

37+6, så ikke så lenge igjen nå heldigvis.. Hatt det siden uke 26, så nå er jeg lei av dette :/

Forstår jeg godt :/ 21 uker her og har begynt "gulpe" hele tiden, men ikke halsbrann enda det er vel vondt ?? Bare ubehagelig nå og en smule ekkelt :p

Jeg kjenner det er godt dette er siste gang, for det har vært psykisk tungt med en baby som snur seg som hun vil.

Ja, det forstår jeg gir mange bekymringer.. Krysser alle fingre for deg og sender varme tanker på at de
Får snudd på plass og tatt vann så du får det overstått og slipper gå grue deg sånn :)

Forstår jeg godt :/ 21 uker her og har begynt "gulpe" hele tiden, men ikke halsbrann enda det er vel vondt ?? Bare ubehagelig nå og en smule ekkelt :p

Hvis du noen gang har blitt dårlig og kastet opp etter å ha drukket skikkelig syrlig/tørr hvitvin..? Kan nesten sammenlignes med det :p
Oppgulp er ekkelt, men halsbrann gjør at man knapt får sove om natten. Eneste som hjelper er å sette seg opp, og prøve å sove delvis sittende ;)

Hvis du noen gang har blitt dårlig og kastet opp etter å ha drukket skikkelig syrlig/tørr hvitvin..? Kan nesten sammenlignes med det :p
Oppgulp er ekkelt, men halsbrann gjør at man knapt får sove om natten. Eneste som hjelper er å sette seg opp, og prøve å sove delvis sittende ;)

Ja, uff :p!! Det har jeg... Er vel kanskje starten hos meg da eller??, er ganske syrlig men ikke nok til at jeg har vondt etter at jeg har gulpet :p såpass, uff høres ikke særlig trivelig ut :( håper du får sove etterhvert :)

Back
Topp