Felles skravle 2015

Ja, det forstår jeg gir mange bekymringer.. Krysser alle fingre for deg og sender varme tanker på at de
Får snudd på plass og tatt vann så du får det overstått og slipper gå grue deg sånn :)
Kjenner jeg blir sint hvis de ikke får det til. Hun har lagt med hodet ned to ganger på kontroll uten at de gjorde noe da. Men i går lå hun på tverre igjen.

Ja, uff :p!! Det har jeg... Er vel kanskje starten hos meg da eller??, er ganske syrlig men ikke nok til at jeg har vondt etter at jeg har gulpet :p såpass, uff høres ikke særlig trivelig ut :( håper du får sove etterhvert :)

Spørs det ja.. :/
Galieve tygge-tablettene er veldig greie mot halsbrannen, og smaker egentlig ganske greit.. ;) Ellers hjelper det med melk/oboy, og prøve å ikke spise de siste timene før du skal legge deg ☺️
Nå begynner jeg å komme så langt at babyen trykker på de feile plassene, så det er vel derfor det er ille nå ;)

Galieve tygge-tablettene er veldig greie mot halsbrannen, og smaker egentlig ganske greit.. ;) Ellers hjelper det med melk/oboy, og prøve å ikke spise de siste timene før du skal legge deg ☺️
Nå begynner jeg å komme så langt at babyen trykker på de feile plassene, så det er vel derfor det er ille nå ;)
Takk for tips :D ! Hehe ja fult mulig det :p snart har du baby i armene dine :D

De sier det skal bli bedre på slutten for babyen går nedover, men jeg tror de bare lurer oss, for jeg er ikke bedre.

De sier det skal bli bedre på slutten for babyen går nedover, men jeg tror de bare lurer oss, for jeg er ikke bedre.

Tror det kun er løgn for å få opp motivasjonen, for her har babyen sunket og er nesten festet, og det er værre enn noen gang.. :o

Jeg er våken og fremdeles furt..! Dumme kroppen min som ikke kan peise på med riene men heller la de dabbe av...!

Bading i varmt vann er lindrende.

Svømming et ikke bra for bekken, og neppe noe særlig for rier.

Varmt vann er bra for rier, kaldt vann dreper dem. (jeg fødte i badekaret, og vi tømte varmtvannsberederen...)

Neida, vært våken siden halv 4
Da ville mini først ha pupp, så ny bleie, så pupp igjen gitt. Siden har hun sovet, men det er vist kun aktuelt i min seng - inntil meg. Da får jo ikke jeg sove :(

Pupp og bleieskift er jo mye viktigere enn søvn! ;) Skjønner henne godt jeg, best å ligge inntil mamman sin :)

Hvorfor får du ikke sovnet når hun ligger ved siden av deg?

Bading i varmt vann er lindrende.

Svømming et ikke bra for bekken, og neppe noe særlig for rier.

Varmt vann er bra for rier, kaldt vann dreper dem. (jeg fødte i badekaret, og vi tømte varmtvannsberederen...)

Nesten så jeg skulle gått til svømmehallen bare for å ligge og flyte i varmt vann..

Pupp og bleieskift er jo mye viktigere enn søvn! ;) Skjønner henne godt jeg, best å ligge inntil mamman sin :)

Hvorfor får du ikke sovnet når hun ligger ved siden av deg?
Hadde vi vært hjemme i 180 sengen hadde jeg nok fått sovet. Men ekkel, hard og smal sykehusseng. Funker ikke. Jaja, hun sover nå godt i det minste:)

D starter sakte innpå her i dag ser jeg. Får håpe de fleste av dere har fått sovet godt og lenge! :)

Back
Topp