Felles skravle 2015

God morgen :)
Har vært oppe en 20 minutter tror jeg.
Da kom mannen ned og spurte pent om jeg kunne hjelpe han litt med barna.
Vel, jeg har alltid planer om å hjelpe han med barna om morgenene, er bare han som lar meg sove

God morgen! Her har jeg sovet veldig godt når jeg først fikk sove! De andre to sov så godt at de forsov seg, så det ble en travel start på dagen her i dag. Heldigvis spises det frokost i barnehagen, så slipper å styre med det.

Uffda, istedenfor svømmehallen? Håper ikke det er så langt fra hverandre da..
Ikke så langt. Men jeg var allerde så sent ute at det ville blitt veldig lite tid til svømming, så jeg gikk bare inn på jobb.

Crap.

Håper jeg er ferdig å blø innen neste tirsdag så jeg kan svømme da.

Ikke så langt. Men jeg var allerde så sent ute at det ville blitt veldig lite tid til svømming, så jeg gikk bare inn på jobb.

Crap.

Håper jeg er ferdig å blø innen neste tirsdag så jeg kan svømme da.
Kjedelig.
Men så lurt å svømme før jobben, kan jeg tenke meg må være oppfriskende. Bortsett fra at jeg alltid blir så søvnig etter å ha vært i svømmehallen.
Hva jobber du med?

Her er det begynt å snø i dag! Og jeg som trodde våren var på vei..

Kjedelig.
Men så lurt å svømme før jobben, kan jeg tenke meg må være oppfriskende. Bortsett fra at jeg alltid blir så søvnig etter å ha vært i svømmehallen.
Hva jobber du med?
Jeg er regnskapsfører

Oi da! Uff.. Kan du slutte tidligere på jobb og dra å svømme etterpå?
Det er skolesvømming frem til to, så det åpner ikke for oss andre før tre, og jeg må hente ungene i bhg og skole. Går ikke.

Det går bli neste uke (bare åpent for oss vanlige for Morgenbad på tirsdager)

Aner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er sur :p Sorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover ;)

Aner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er sur :p Sorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover ;)
Hehe.. Og du er vel ikke på overtid engang, er du vel? Kjedelig når kroppen lurer en. Men er vel egentlig vanlig å gå sånn i flere uker når man er flergangs.

Back
Topp