Felles skravle 2015

Ok :) får håpe det blir no av da.. kjekt å være litt sosial :)
Ja, har mye å ta igjen. Var jo ikke sosial på mange uker!! Kvalmen tok litt overhånd i starten kan man si!

Kjørt kb på skolen, hengt opp tøy, slengt einn en vask, moppet over gulvet, nå er det snart jobb..

Ja, har mye å ta igjen. Var jo ikke sosial på mange uker!! Kvalmen tok litt overhånd i starten kan man si!
Jeg også var innestengt i 10-12 uker i begynnelsen av svangerskapet.. forferdelig! Godt når man kan komme seg ut litt!

Svømmehallen skal dekke mange behov. Skole, svømmekurs, fysioterapeuter, svømmeklubb, publikum ellers. Det er jo en kommunal svømmehall, ikke et privat badeland, for å si det sånn. Så det er begrenset med åpningstider, ja.
Samme som den dekker her det:)

Kjørt kb på skolen, hengt opp tøy, slengt einn en vask, moppet over gulvet, nå er det snart jobb..
Effektiv! Såvidt kommet meg fra senga til sofaen og fått i meg litt frokost jeg..

Vil heller sove liksom, så ville heller vært kvalm i 40 dager enn 40 dager uten søvn altså
Tror nok jeg ville valgt trøtt fremfor kvalm.. men nå er ikke jeg noe sovemenneske til vanlig heller da..

va slags lekegrind var det?
Kanskje jeg burde selge vår i grunn..
En 1x1 m hvit trelekegrind.. babydan felix tror jeg.. ja, de går for nærmere 1000,- hvis de er fine og uten skader..

God morgen damer:D
Dere skal i dag da?
Jeg er igang med å sjekke om jeg har nok stoff til et par puter jeg skal sy :D krysser fingrene, for er egentlig litt skeptisk:confused:

Oj det var dyr pris. Hadde sånn flexigrind jeg, kostet vel 1700 ny..
Ja.. det er det disse her også koster ny.. men så følger det ofte med en lekematte til 400-500 kr ny.. og med stor etterspørsel får de ofte det de ber om..

Back
Topp