skal passe på at det ikke blir noen ett ords poster hvertfall! :dJaja... Får være litt flinkere i dag da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal passe på at det ikke blir noen ett ords poster hvertfall! :dJaja... Får være litt flinkere i dag da![]()
Ja, strikker litt jeg ogmen klarer bare å strikke vanlig masker
så er litt begrenset
![]()
Jeg skal innom å snakke med sjefen ang. permisjonen og sånn i løpet av uken. Så da sier hun vell kanskje noe om det?
Og meg![]()
Skal også føde denne måneden, så må visst skravle mye tidlig denne måneden![]()
FEM er en fin kanal når man er hjemme på dagen gittJa her er det bare å skravle på.. tror ikke det blir no problem for noen å komme over 1500 om vi fortsetter i dette tempoet.. MEN jeg må få gjort noe idag da! Først er det uansett fødeavd
Ja her er det bare å skravle på.. tror ikke det blir no problem for noen å komme over 1500 om vi fortsetter i dette tempoet.. MEN jeg må få gjort noe idag da! Først er det uansett fødeavd
Hahaha, tror noe sånt må være eneste grunn til at du og enkelte andre ikke ligger på topp ved månedens sluttDet skjer ikke her i huset..Da hadde mannen klikka! hahhaha
Skjønner ikke at det er mer radig på pc.. på pc mister jrg all fart.. må jo oppdatere hele tiden??Ja, er vell alltid sånn i starten av en mndJeg er tilbake på pc`en, og da går det litt mer radigt
![]()
I dag starter jo tv2 opp med en ny kanal istedenfor filmkanalen, med bare humorserier. Håper det blir bra, og noe nytt der, ikke bare gamle friendsepisoder og sånn.FEM er en fin kanal når man er hjemme på dagen gittliker Judge Judy også!
Ler meg skakk av hu!
ja du mener detHahaha, tror noe sånt må være eneste grunn til at du og enkelte andre ikke ligger på topp ved månedens slutt![]()
Oi, hadde du rier allerede i uke 33? Bra babyen holdt seg inne da, er vel greiest å få til termin![]()
Nei, hu orker jeg ikke.. skrur av tven etter fødeavdFEM er en fin kanal når man er hjemme på dagen gittliker Judge Judy også!
Ler meg skakk av hu!
Jeg er ped. leder. Kan jo ikke sitte på gulvet, ikke stå bøyd for å tøre på toalettet, ikke kle på.... etc etc.... så jeg er ikke brukanes til så mye nei...Det er jo slik man starterfinn deg en enkel oppskrift på noe, så finner du mange strikke videoer på nettet
Hva jobber du med? De klarer jo sikkert ikke å tilrettelegge for deg heller? Å da har vell man krav på svangerskaps penger om jeg ikke tar helt feil?
Skjønner at du blir utålmodig da jaspørs om de tablettene stoppet opp alt! Skal se du føder iløpet av uken må
![]()
Får alle inn den? Eller må man bestille?I dag starter jo tv2 opp med en ny kanal istedenfor filmkanalen, med bare humorserier. Håper det blir bra, og noe nytt der, ikke bare gamle friendsepisoder og sånn.
stemmer det! har aldri brukt tv2 filmkanalen egentlig så kanskje denne blir litt mer brukt her i husetI dag starter jo tv2 opp med en ny kanal istedenfor filmkanalen, med bare humorserier. Håper det blir bra, og noe nytt der, ikke bare gamle friendsepisoder og sånn.
Ja, var det jeg merket sist. Målet mitt da var å komme inn på topp100, og det klarte jeg etter å ha oppdaget denne tråden, selv om det ikke akkurat gikk like fort som nåEr med på dendabber som regel av på slutten også!
Haha, altså kunne lagt inn mer litt innsats selv, men kjenner jeg ikke gidder.. Hahaha! Er så latja du mener detfår nesten dårlig samvittighet her
![]()
Jeg er ped. leder. Kan jo ikke sitte på gulvet, ikke stå bøyd for å tøre på toalettet, ikke kle på.... etc etc.... så jeg er ikke brukanes til så mye nei...
Jeg ogtror jeg og samboeren kunne blitt litt av et par
meg: blir fort stressa, klønete, litt liten tålmodighet og litt stort temperament. Haha! Han er litt motsatt, litt stille, men om han syns jeg er skikkelig teit sier han i fra
han kan ganske mye, så tror vi kunne gjort det bra
haha!
Har mer oversikt føler jeg. Selv om jeg har iphone 6+ da, men stoooor skjermSkjønner ikke at det er mer radig på pc.. på pc mister jrg all fart.. må jo oppdatere hele tiden??