Merker jeg skriver mye mer når jeg er på pc`en og ikke tlf.hehe ja kanskje det
Men jeg klarer ikke å taste saktere jofingren går som trommestikker på laptopen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg skriver mye mer når jeg er på pc`en og ikke tlf.hehe ja kanskje det
![]()
Mage"belte" tenker du på.. vurderer det egentlig ikke.. ikke hørt om noen gode erfaringer enda iaf..
Jeg er ajour for i morgen også. Onsdag må jeg skrive 14 innlegg (har min egen oversikt på pc ja)Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innleggOg dagen er så vidt startet
Vi er en gjeng som kan skravle gitt
![]()
var på grunn av en en ett ords post i går kveld.Kjenner til det.. mente ikke at du spammet.. bare tenkte at det kunne være grunnen.. ;-)
Det er som jeg sa for en måned siden, du er i en egen liga.Jeg har jo skravla inn ei uke!![]()
Det er som jeg sa for en måned siden, du er i en egen liga.
ja det går mye fortereMerker jeg skriver mye mer når jeg er på pc`en og ikke tlf.
EN???? Så pirkete de skal være da!var på grunn av en en ett ords post i går kveld.har ikke fått med meg det
![]()
Ikke jeg heller.Jeg merker at jeg ikke kommer på 1. plass noe mer denne måneden ja![]()
Kødder du eller, var drit morsomt å seDa hadde jeg blitt helt starstruck!![]()
aldri godt å vite da.Jeg merker at jeg ikke kommer på 1. plass noe mer denne måneden ja![]()
hehe ja kanskje det![]()
![]()
Synes det er mye lettere å multiquote på mobilen jeg.pleier å gjøre det når det er mange som svarer på samme spørsmålet
Men når jeg sitter på telefonen å taster er det ikke like lett![]()
Også svarer jeg på en post. Så ser jeg at jeg ikke har svart på en annen.. osv osv
hehe og likevel var jeg ikke på toppenhahahaha
Jeg fungerer ok om morningen og på dagtid... men uansett hva jeg har gjort om dagen så er jeg helt ødelagt om kvelden.... Kommer meg ikke opp fra sofaen eller noe![]()
Jeg vil føøøødeeeee! Eller, få d overstått da!
ja det var det som stod i mailenEN???? Så pirkete de skal være da!
ja det var det som stod i mailen
at jeg hadde en enstavelsespost i går kveld![]()
Ja, gjør nok det uansett. Innsett at jeg ikke kommer meg i jobb igjen.., synes det er tristHuff! Ikke brafår håpe du finner noe som hjelper! Hvis ikke blir det lenge til juli
![]()
Kødder du eller, var drit morsomt å sehahahaha! Vil ha ny sesong i Norge, jeg
![]()