Felles skravle 2015

hehe ja kanskje det :)
Men jeg klarer ikke å taste saktere jo :p fingren går som trommestikker på laptopen :D
Merker jeg skriver mye mer når jeg er på pc`en og ikke tlf.

Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innlegg :P Og dagen er så vidt startet :P Vi er en gjeng som kan skravle gitt :D
Jeg er ajour for i morgen også. Onsdag må jeg skrive 14 innlegg (har min egen oversikt på pc ja)

Kjenner til det.. mente ikke at du spammet.. bare tenkte at det kunne være grunnen.. ;-)
var på grunn av en en ett ords post i går kveld. :P har ikke fått med meg det :D

pleier å gjøre det når det er mange som svarer på samme spørsmålet :)
Men når jeg sitter på telefonen å taster er det ikke like lett :P
Også svarer jeg på en post. Så ser jeg at jeg ikke har svart på en annen.. osv osv :P

hehe og likevel var jeg ikke på toppen :P hahahaha
Synes det er mye lettere å multiquote på mobilen jeg.

Jeg fungerer ok om morningen og på dagtid... men uansett hva jeg har gjort om dagen så er jeg helt ødelagt om kvelden.... Kommer meg ikke opp fra sofaen eller noe :(

Huff! Ikke bra :( får håpe du finner noe som hjelper! Hvis ikke blir det lenge til juli :(

Huff! Ikke bra :( får håpe du finner noe som hjelper! Hvis ikke blir det lenge til juli :(
Ja, gjør nok det uansett. Innsett at jeg ikke kommer meg i jobb igjen.., synes det er trist :(

Back
Topp