aldri godt å vite da.kanskje noen blir sengeliggende syke.. eller må jobbe masse
![]()
Haha, jeg går og venter på å føde, så målet er å runde 1500 for å ha sjangs til å vinne flexicrib
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aldri godt å vite da.kanskje noen blir sengeliggende syke.. eller må jobbe masse
![]()
hehe hører flere som sier det. Tror det er fordi jeg har bedre oversikt fra laptopenSynes det er mye lettere å multiquote på mobilen jeg.
vi skal da få deg over 1500!Haha, jeg går og venter på å føde, så målet er å runde 1500 for å ha sjangs til å vinne flexicrib![]()
Eller at enkelte her inne mister internettilgangen? Haha..aldri godt å vite da.kanskje noen blir sengeliggende syke.. eller må jobbe masse
![]()
Når har du termin?![]()
Ja, gjør nok det uansett. Innsett at jeg ikke kommer meg i jobb igjen.., synes det er trist![]()
vi skal da få deg over 1500!det har jeg bestemt meg for
![]()
![]()
Oi, hadde du rier allerede i uke 33? Bra babyen holdt seg inne da, er vel greiest å få til termin8. Mars, men har hatt rier og litt åpning allerede, men så dabba d av etter en natt på sykehuset :s
I tillegg til at jeg fikk riehemmende og lungemodningstabletter i uke 33. Så har egentlig ventet siden uke 34 da..
jeg fikk den i dag. men den gjaldt en post fra i går kveldSå advarselen var ikke fra i dag?
Blir litt værre daIkke så lett å skravle så mye med en liten en i armene tenker jeg!![]()
Jeg ogJeg har sååååå lyst til å være med!!! Ja, håper på flere norske sesonger!
8. Mars, men har hatt rier og litt åpning allerede, men så dabba d av etter en natt på sykehuset :s
I tillegg til at jeg fikk riehemmende og lungemodningstabletter i uke 33. Så har egentlig ventet siden uke 34 da..
Takk takk!
Jeg hadde en god innspurt i februar, så håper og tror d skal gå greit denne gangen![]()
Ta med meg også da!![]()
Ja, strikker litt jeg ogDet trur ikke jeg at jeg kommer til hellermen sjefen min snakket om at man kunne søke om svangerskapspenger slik at jeg kan komme hvis jeg vil? De klarer uansett ikke å tilrettelegg iforhold til alt. Å orker ikke å være til bry for noen på jobb. Men må snakke med legen om dette først...
Du får finne deg en hobby som du kan holde på med? Jeg strikker i perioder![]()
Og megTa med meg også da!![]()
jeg fikk den i dag. men den gjaldt en post fra i går kveld![]()
Det skjer ikke her i huset..Eller at enkelte her inne mister internettilgangen? Haha..
Ja, er vell alltid sånn i starten av en mndHeihei jenter! Ser dere er godt i gang med skravlingen ja! Litt mer liv her enn de siste dagene av februar i hvert fall![]()
Heihei jenter! Ser dere er godt i gang med skravlingen ja! Litt mer liv her enn de siste dagene av februar i hvert fall![]()
![]()
Ja her er det bare å skravle på.. tror ikke det blir no problem for noen å komme over 1500 om vi fortsetter i dette tempoet.. MEN jeg må få gjort noe idag da! Først er det uansett fødeavdTa med meg også da!![]()