Felles skravle 2015

Synes det er mye lettere å multiquote på mobilen jeg.
hehe hører flere som sier det. Tror det er fordi jeg har bedre oversikt fra laptopen :D

Heihei jenter! Ser dere er godt i gang med skravlingen ja! Litt mer liv her enn de siste dagene av februar i hvert fall ;)

Ja, gjør nok det uansett. Innsett at jeg ikke kommer meg i jobb igjen.., synes det er trist :(

Det trur ikke jeg at jeg kommer til heller :( men sjefen min snakket om at man kunne søke om svangerskapspenger slik at jeg kan komme hvis jeg vil? De klarer uansett ikke å tilrettelegg iforhold til alt. Å orker ikke å være til bry for noen på jobb. Men må snakke med legen om dette først...

Du får finne deg en hobby som du kan holde på med? Jeg strikker i perioder :)

8. Mars, men har hatt rier og litt åpning allerede, men så dabba d av etter en natt på sykehuset :s

I tillegg til at jeg fikk riehemmende og lungemodningstabletter i uke 33. Så har egentlig ventet siden uke 34 da..
Oi, hadde du rier allerede i uke 33? Bra babyen holdt seg inne da, er vel greiest å få til termin :)

Jeg har sååååå lyst til å være med!!! Ja, håper på flere norske sesonger!
Jeg og :D tror jeg og samboeren kunne blitt litt av et par :p meg: blir fort stressa, klønete, litt liten tålmodighet og litt stort temperament. Haha! Han er litt motsatt, litt stille, men om han syns jeg er skikkelig teit sier han i fra :p han kan ganske mye, så tror vi kunne gjort det bra :p haha!

8. Mars, men har hatt rier og litt åpning allerede, men så dabba d av etter en natt på sykehuset :s

I tillegg til at jeg fikk riehemmende og lungemodningstabletter i uke 33. Så har egentlig ventet siden uke 34 da..

Skjønner at du blir utålmodig da ja :p spørs om de tablettene stoppet opp alt! Skal se du føder iløpet av uken må :)

Det trur ikke jeg at jeg kommer til heller :( men sjefen min snakket om at man kunne søke om svangerskapspenger slik at jeg kan komme hvis jeg vil? De klarer uansett ikke å tilrettelegg iforhold til alt. Å orker ikke å være til bry for noen på jobb. Men må snakke med legen om dette først...

Du får finne deg en hobby som du kan holde på med? Jeg strikker i perioder :)
Ja, strikker litt jeg og :P men klarer bare å strikke vanlig masker :P så er litt begrenset ;)

Jeg skal innom å snakke med sjefen ang. permisjonen og sånn i løpet av uken. Så da sier hun vell kanskje noe om det?

Heihei jenter! Ser dere er godt i gang med skravlingen ja! Litt mer liv her enn de siste dagene av februar i hvert fall ;)
Ja, er vell alltid sånn i starten av en mnd ;) Jeg er tilbake på pc`en, og da går det litt mer radigt ;)

vi skal da få deg over 1500! :D det har jeg bestemt meg for :P
Ta med meg også da! :p
Ja her er det bare å skravle på.. tror ikke det blir no problem for noen å komme over 1500 om vi fortsetter i dette tempoet.. MEN jeg må få gjort noe idag da! Først er det uansett fødeavd

Back
Topp