Felles skravle 2015

Nei, hu orker jeg ikke.. skrur av tven etter fødeavd :p ellers får jeg ikke gjort en dritt
hehe. skal vel få gjort litt jeg også.. støvsuge stua f.eks. og rydde litt :)

Haha, altså kunne lagt inn mer litt innsats selv, men kjenner jeg ikke gidder.. Hahaha! Er så lat :) er ikke noe galt i å være aktiv her ;)
hehe. Nei vet det ;) Jeg er jo en del alene på kveldene og i helgene når mannen jobber og vesla sover.
å da er det jo koselig å ha noen å skravle med :D Å dere er jo så koselig!

Den skal erstatte TV2s filmkanal, så har du hatt den så får du den nye på samme sted :) Her har vi den automatisk, men det spørs vel på abonnementet ditt.

Jeg har omtrent ikke sett filmkanalen. De har jo ikke akkurat så veldig godt filmtilbud på den..

Den skal erstatte TV2s filmkanal, så har du hatt den så får du den nye på samme sted :) Her har vi den automatisk, men det spørs vel på abonnementet ditt.
Den har vi hatt tror jeg ;-)

Da stikker jeg og leverer i barnehagen :) Så får vi se om jeg klarer å komme inn i samtalen igjen etterpå :P hehe

Jeg har omtrent ikke sett filmkanalen. De har jo ikke akkurat så veldig godt filmtilbud på den..
Sikkert derfor de legger den ned, har ikke inntrykket av at mange så på den nei. Mye gammelt, men ikke så gammelt at det er klassikere.

Sikkert derfor de legger den ned, har ikke inntrykket av at mange så på den nei. Mye gammelt, men ikke så gammelt at det er klassikere.
Så litt på den i atarten av sykemeldinga da alt annet enn sofa og tv var uaktuelt.. men det var jo de samme 3 filmene som ble sendt flere uker i strekk!!

Back
Topp