D er litt d jeg er redd for. Ungen tenker "du stoppa meg sist gang, så da gidder jeg ikke komme før du er blitt gal!"![]()
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D er litt d jeg er redd for. Ungen tenker "du stoppa meg sist gang, så da gidder jeg ikke komme før du er blitt gal!"![]()
hehe. skal vel få gjort litt jeg også.. støvsuge stua f.eks. og rydde littNei, hu orker jeg ikke.. skrur av tven etter fødeavdellers får jeg ikke gjort en dritt
Man må jo prioritere sånt! Jeg må gjøre litt i huset, så da blir det roligere herifra ogsåJeg dabber vell av litt her snart! Skal på behandling... Så det tar sin tid![]()
Ja, var det jeg merket sist. Målet mitt da var å komme inn på topp100, og det klarte jeg etter å ha oppdaget denne tråden, selv om det ikke akkurat gikk like fort som nå![]()
Den skal erstatte TV2s filmkanal, så har du hatt den så får du den nye på samme stedFår alle inn den? Eller må man bestille?
Hahatrur alle er litt gale på slutten uansett jeg!
Har mer oversikt føler jeg. Selv om jeg har iphone 6+ da, men stoooor skjerm![]()
hehe. Nei vet detHaha, altså kunne lagt inn mer litt innsats selv, men kjenner jeg ikke gidder.. Hahaha! Er så later ikke noe galt i å være aktiv her
![]()
Den skal erstatte TV2s filmkanal, så har du hatt den så får du den nye på samme stedHer har vi den automatisk, men det spørs vel på abonnementet ditt.
Klarer meg fint med min samsung jegHar mer oversikt føler jeg. Selv om jeg har iphone 6+ da, men stoooor skjerm![]()
Trur sist så var jeg klar når jeg akkurat var 36 ukerD er meget mulig at alle blir, men forrige gang rakk jeg d ikke for snuppa kom av seg selv 16-17 dager før![]()
JaHar så lyst på den!!! Er det bra kamera??
Den har vi hatt tror jeg ;-)Den skal erstatte TV2s filmkanal, så har du hatt den så får du den nye på samme stedHer har vi den automatisk, men det spørs vel på abonnementet ditt.
Man må jo prioritere sånt! Jeg må gjøre litt i huset, så da blir det roligere herifra også
Sikkert derfor de legger den ned, har ikke inntrykket av at mange så på den nei. Mye gammelt, men ikke så gammelt at det er klassikere.Jeg har omtrent ikke sett filmkanalen. De har jo ikke akkurat så veldig godt filmtilbud på den..
Neida.. må bare hoppe endel sider fremDet er vell liv her i hele dag.. Om man kommer bort litt, så har det ingenting å si![]()
Sikkert derfor de legger den ned, har ikke inntrykket av at mange så på den nei. Mye gammelt, men ikke så gammelt at det er klassikere.
Så litt på den i atarten av sykemeldinga da alt annet enn sofa og tv var uaktuelt.. men det var jo de samme 3 filmene som ble sendt flere uker i strekk!!Sikkert derfor de legger den ned, har ikke inntrykket av at mange så på den nei. Mye gammelt, men ikke så gammelt at det er klassikere.