Felles skravle 2015

Ja, strikker litt jeg og :P men klarer bare å strikke vanlig masker :P så er litt begrenset ;)

Jeg skal innom å snakke med sjefen ang. permisjonen og sånn i løpet av uken. Så da sier hun vell kanskje noe om det?

Det er jo slik man starter :) finn deg en enkel oppskrift på noe, så finner du mange strikke videoer på nettet :)

Hva jobber du med? De klarer jo sikkert ikke å tilrettelegge for deg heller? Å da har vell man krav på svangerskaps penger om jeg ikke tar helt feil?

Ja her er det bare å skravle på.. tror ikke det blir no problem for noen å komme over 1500 om vi fortsetter i dette tempoet.. MEN jeg må få gjort noe idag da! Først er det uansett fødeavd
FEM er en fin kanal når man er hjemme på dagen gitt :D liker Judge Judy også! :D
Ler meg skakk av hu!

Ja her er det bare å skravle på.. tror ikke det blir no problem for noen å komme over 1500 om vi fortsetter i dette tempoet.. MEN jeg må få gjort noe idag da! Først er det uansett fødeavd

Jeg dabber vell av litt her snart! Skal på behandling... Så det tar sin tid :p

Ja, er vell alltid sånn i starten av en mnd ;) Jeg er tilbake på pc`en, og da går det litt mer radigt ;)
Skjønner ikke at det er mer radig på pc.. på pc mister jrg all fart.. må jo oppdatere hele tiden??

FEM er en fin kanal når man er hjemme på dagen gitt :D liker Judge Judy også! :D
Ler meg skakk av hu!
I dag starter jo tv2 opp med en ny kanal istedenfor filmkanalen, med bare humorserier. Håper det blir bra, og noe nytt der, ikke bare gamle friendsepisoder og sånn.

Oi, hadde du rier allerede i uke 33? Bra babyen holdt seg inne da, er vel greiest å få til termin :)

Jo, d er jo d. Men nå er vi jo blitt så utålmodig at vi vil ha henne ut. Er bare 6 dager igjen til termin og har aldri vært gravid så lenge før :)

Ler meg skakk av hu!
Nei, hu orker jeg ikke.. skrur av tven etter fødeavd :-P ellers får jeg ikke gjort en dritt

Det er jo slik man starter :) finn deg en enkel oppskrift på noe, så finner du mange strikke videoer på nettet :)

Hva jobber du med? De klarer jo sikkert ikke å tilrettelegge for deg heller? Å da har vell man krav på svangerskaps penger om jeg ikke tar helt feil?
Jeg er ped. leder. Kan jo ikke sitte på gulvet, ikke stå bøyd for å tøre på toalettet, ikke kle på.... etc etc.... så jeg er ikke brukanes til så mye nei...

I dag starter jo tv2 opp med en ny kanal istedenfor filmkanalen, med bare humorserier. Håper det blir bra, og noe nytt der, ikke bare gamle friendsepisoder og sånn.
Får alle inn den? Eller må man bestille?

stemmer det! har aldri brukt tv2 filmkanalen egentlig så kanskje denne blir litt mer brukt her i huset :D

Er med på den :) dabber som regel av på slutten også!
Ja, var det jeg merket sist. Målet mitt da var å komme inn på topp100, og det klarte jeg etter å ha oppdaget denne tråden, selv om det ikke akkurat gikk like fort som nå :)

Jeg er ped. leder. Kan jo ikke sitte på gulvet, ikke stå bøyd for å tøre på toalettet, ikke kle på.... etc etc.... så jeg er ikke brukanes til så mye nei...

Da må det jo være bedre med svangerskapspenger for deg også :)

Jeg og :D tror jeg og samboeren kunne blitt litt av et par :p meg: blir fort stressa, klønete, litt liten tålmodighet og litt stort temperament. Haha! Han er litt motsatt, litt stille, men om han syns jeg er skikkelig teit sier han i fra :p han kan ganske mye, så tror vi kunne gjort det bra :p haha!

Jeg sendte påmelding for meg og mannen første året, men siden jeg er kronisk syk og avhengig av medisin så var jeg nok ikke så attraktiv da. Men d hadde vært så rått! Når vi ser på så er vi så enig i alt. Eneste unntaket er når d er morsom bilkjøring, d vil begge gjøre :p

Skjønner ikke at det er mer radig på pc.. på pc mister jrg all fart.. må jo oppdatere hele tiden??
Har mer oversikt føler jeg. Selv om jeg har iphone 6+ da, men stoooor skjerm :P

Back
Topp