Felles skravle 2015

Heisann! Noen våkne? Ga opp - ikke vits i å ligge lenger! Magen føles som om den sprekker hvert øyeblikk! Håper ikke de neste 6 ukene blir som dette!! Nå r det slutt på godteri og bare vann til drikke.. mye mindre porsjoner og sunn/lett mat! Er ikke no godt å gå slik!

Heisann! Noen våkne? Ga opp - ikke vits i å ligge lenger! Magen føles som om den sprekker hvert øyeblikk! Håper ikke de neste 6 ukene blir som dette!! Nå r det slutt på godteri og bare vann til drikke.. mye mindre porsjoner og sunn/lett mat! Er ikke no godt å gå slik!
Prøver å.sove, men får ikke til

Det er så kjedelig.. prøvde det et par timer, men nyttet ikke..! Planer for dagen da?
Teste, om jeg ikke har begynt å spotte i natt.
Trolig svømmehallen med ungene
Og bygging av lego.

Teste, om jeg ikke har begynt å spotte i natt.
Trolig svømmehallen med ungene
Og bygging av lego.
spennende, men du sa du hadde blødd litt tidlig denne gangen? Håper på festeblødning da! Det ga seg? Da er det vel en stund å vente på mannen nå på morgenen...

Svømmehallen høres kjekt ut! :-)

Ja, jeg spottet 8-9 dpo. Men det ga seg. Jeg har aldri vært gravid noe jeg har spottet før mens, og aldri spottet før noe jeg har vært gravid, nå jeg tviler. Men håper.

Og ja, mannen sover, så jeg venter på ham...

Svømmehallen er kjekt, vi prøver å gå ofte, har halvtårskort til slutten av april. Ungene må lære å svømme, muligens prøver vi kurs igjen nå i vår.

Da er i alle fall ungene våkne...

Mars blir en spennende måned altså, mange små som skal komme!

Da var vi i Mars ja :) ny måned med nye muligheter!
Noe gøy som skjer i Mars?
Her blir det studietur til Sverige neste helg :) og første time hos Jordmor. Og jeg passerer 24 uker i løpet av Mars!

Da var vi i Mars ja :) ny måned med nye muligheter!
Noe gøy som skjer i Mars?
Her blir det studietur til Sverige neste helg :) og første time hos Jordmor. Og jeg passerer 24 uker i løpet av Mars!
I mars skal jeg...

Teste.
Så mye mer frø (egen tråd om det som spirer og gror på fs for interesserte)
På utviklingssamtale med læreren til førsteklassingene
Skravle masse

I mars skal jeg...

Teste.
Så mye mer frø (egen tråd om det som spirer og gror på fs for interesserte)
På utviklingssamtale med læreren til førsteklassingene
Skravle masse
høres ut som en plan!

Jeg skal også Så litt frø denne mnd.
Søke om svangerskapspermisjon fra jobben :P
skravle masse
vente på IKMene deres :P
Å ha JM time OG gyn time på Sykhuset :D

høres ut som en plan!

Jeg skal også Så litt frø denne mnd.
Søke om svangerskapspermisjon fra jobben :P
skravle masse
vente på IKMene deres :P
Å ha JM time OG gyn time på Sykhuset :D
Hva skal du så, da?

Så-tråden burde kanskje lagt på generell, men jeg la den på fs, det der jeg "bor". Få den flyttet, kanskje

Back
Topp