Felles skravle 2015

Solsikker venter jeg også med, tror vi skal så dem ute i år, ifjor starta vi inne og de vaks fort!

Solsikker venter jeg også med, tror vi skal så dem ute i år, ifjor starta vi inne og de vaks fort!
Veggen ved kjøkkenvinduet mitt har sol fra soloppgang til nærmere 22 på kvelden. Så Det er DRIVHUS i seg selv.
I år har jeg planer om å kjøpe sånn "veranda drivhus" på Jula å ha på verandaen med litt urter osv.
Så blir det agurker, sukkererter og tomater i hvertfall under kjøkkenvinduet.
Solsikker og erteblomster.
Så skal jeg se om jeg finner noe spennende blomster jeg kan få ut i beddene mine etterhvert :D

Veggen ved kjøkkenvinduet mitt har sol fra soloppgang til nærmere 22 på kvelden. Så Det er DRIVHUS i seg selv.
I år har jeg planer om å kjøpe sånn "veranda drivhus" på Jula å ha på verandaen med litt urter osv.
Så blir det agurker, sukkererter og tomater i hvertfall under kjøkkenvinduet.
Solsikker og erteblomster.
Så skal jeg se om jeg finner noe spennende blomster jeg kan få ut i beddene mine etterhvert :D
Tenker du på sånn som er et lite hus med plasttrekk? Jeg har rammeverket av et slikt ute, plasten har revnet litt ettet litt, og ha totalt etter i fjor høst, før jeg hadde høstet tomatene inni... Jeg har ikke giddet ta inn rammen, den er så godt festet i verandaen.

Ja, jeg bor i vindfulle strøk på vestlandet...

Tenker du på sånn som er et lite hus med plasttrekk? Jeg har rammeverket av et slikt ute, plasten har revnet litt ettet litt, og ha totalt etter i fjor høst, før jeg hadde høstet tomatene inni... Jeg har ikke giddet ta inn rammen, den er så godt festet i verandaen.

Ja, jeg bor i vindfulle strøk på vestlandet...
Ja det er en sånn jeg tenkte på. Vi har vindfull høst, vinter og vår. Men sommeren her er rolig.
Så tenker at hvis jeg tar inn trekket når jeg ikke bruker det lenger så holder det.
Stativet som du sier blir stående fast ute ;)

I mars skal jeg...

Teste.
Så mye mer frø (egen tråd om det som spirer og gror på fs for interesserte)
På utviklingssamtale med læreren til førsteklassingene
Skravle masse
Høres ut som en bra måned! Håper den blir ennå bedre med en positiv test :)

Ja det er en sånn jeg tenkte på. Vi har vindfull høst, vinter og vår. Men sommeren her er rolig.
Så tenker at hvis jeg tar inn trekket når jeg ikke bruker det lenger så holder det.
Stativet som du sier blir stående fast ute ;)
Jeg tok inn stativet også i fjor. Etter at det hadde blåst overende og lå knekt på plenen. (så det er litt tapet i år) Med plantene strødd. I juli.

Plantet solsikker med ungene i barnehagen. Vokste seg stor og fin. Så begynte vi å plante de ut. Og tror du ikke de stygge sneglene spiste de?!?! Noe pitte små grå/brune sleipe greier! Grrrrrr!!!

Jeg tok inn stativet også i fjor. Etter at det hadde blåst overende og lå knekt på plenen. (så det er litt tapet i år) Med plantene strødd. I juli.
kjenner noen som bor på Måløy.. Har sett noen bilder derfra i vindfulle tider :P hehe skjønner jo at ting får vinger :P

høres ut som en plan!

Jeg skal også Så litt frø denne mnd.
Søke om svangerskapspermisjon fra jobben :P
skravle masse
vente på IKMene deres :P
Å ha JM time OG gyn time på Sykhuset :D
Jeg skal nok ikke så frø før vi flytter!! Men gleder meg til å få hage og bed :) og blomsterpotter ute :)

Plantet solsikker med ungene i barnehagen. Vokste seg stor og fin. Så begynte vi å plante de ut. Og tror du ikke de stygge sneglene spiste de?!?! Noe pitte små grå/brune sleipe greier! Grrrrrr!!!
har ikke mye snegler her i gården heldigvis... :) *bank i bordet*

Jeg skal nok ikke så frø før vi flytter!! Men gleder meg til å få hage og bed :) og blomsterpotter ute :)
Jeg har kjempe hage! Elsker det. Vi har 3 plommetrær (2 gule og 1 lilla)
2 pæretrær, 1 kirsebærtre, 1 morelltre, 4 elpetre (alle forskjelilge)
Rips og bringebær..

Jeg hadde med... Åtte tomatplanter, eller var det fire tomat og fire paprika, ei potte med jordbærspirer og noe til på flyttelasset...

Hva skal dere i dag forresten jenter?!
Her skal Vesla i bursdag til ei i bhg i dag.. Lekeland for alle penga.. Satser på ei sliten jente i kveld :P

Jeg hadde med... Åtte tomatplanter, eller var det fire tomat og fire paprika, ei potte med jordbærspirer og noe til på flyttelasset...
tenkte å kjøpe sånn "jordbær potte" til å ha på verandaen.. Synes de er så fine!

Her skal Vesla i bursdag til ei i bhg i dag.. Lekeland for alle penga.. Satser på ei sliten jente i kveld :P
Svømmehallen tror jeg.

Jeg har kjempe hage! Elsker det. Vi har 3 plommetrær (2 gule og 1 lilla)
2 pæretrær, 1 kirsebærtre, 1 morelltre, 4 elpetre (alle forskjelilge)
Rips og bringebær..
Håper vi kan få frukttrær i Hagen vår :)

Her blir det en tur i skibakken med mannen og poden :) skal bare ta bilder av de. Blir bare i barnebakken :) gleder meg til å se poden i aksjon!

Back
Topp