Men nå er det mars.Det har de ikke
Og har du ikke lille hos deg enda, så er det i alle fall ikke lenge til. I mars er det mange her som får sine små.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå er det mars.Det har de ikke
Prøver å.sove, men får ikke tilHeisann! Noen våkne? Ga opp - ikke vits i å ligge lenger! Magen føles som om den sprekker hvert øyeblikk! Håper ikke de neste 6 ukene blir som dette!! Nå r det slutt på godteri og bare vann til drikke.. mye mindre porsjoner og sunn/lett mat! Er ikke no godt å gå slik!
Det er så kjedelig.. prøvde det et par timer, men nyttet ikke..! Planer for dagen da?Prøver å.sove, men får ikke til
Teste, om jeg ikke har begynt å spotte i natt.Det er så kjedelig.. prøvde det et par timer, men nyttet ikke..! Planer for dagen da?
spennende, men du sa du hadde blødd litt tidlig denne gangen? Håper på festeblødning da! Det ga seg? Da er det vel en stund å vente på mannen nå på morgenen...Teste, om jeg ikke har begynt å spotte i natt.
Trolig svømmehallen med ungene
Og bygging av lego.
Det har de ikke
Håper hun enten sover eller føder. ( eller har født, da)Hvordan går d??
Håper hun enten sover eller føder. ( eller har født, da)
Hihi! Vi får krysse altHåper hun enten sover eller føder. ( eller har født, da)
I mars skal jeg...Da var vi i Mars jany måned med nye muligheter!
Noe gøy som skjer i Mars?
Her blir det studietur til Sverige neste helgog første time hos Jordmor. Og jeg passerer 24 uker i løpet av Mars!
høres ut som en plan!I mars skal jeg...
Teste.
Så mye mer frø (egen tråd om det som spirer og gror på fs for interesserte)
På utviklingssamtale med læreren til førsteklassingene
Skravle masse
Hva skal du så, da?høres ut som en plan!
Jeg skal også Så litt frø denne mnd.
Søke om svangerskapspermisjon fra jobben
skravle masse
vente på IKMene deres![]()
Å ha JM time OG gyn time på Sykhuset![]()
Hovedsaklig litt grønnsaker og blomster.Hva skal du så, da?