Felles skravle 2015

Jeg synes det har kjent ut som hun har lagt på tvers ooofte. Men er bare lureri:o hun har lagt med hodet ned hele tiden

Men magen min er helt firkanta oppe.. Kjenner noe hardt på venstre side og på høyre side. Nesten som hode og rumpe..

D er ikke grenser for hvor mye vi skal bekymre oss altså!

Åh, jeg er så usikker på hvordan snuppa ligger!

Hun har ligget med hodet ned hele tiden, men nå idag 39+2 så kjennes d ut som hun ligger på tvers :s Hun romsterer så mye. Jeg har ligget på venstre side i hele dag siden jeg har furta, så regnet liksom med at hun ble liggende riktig da.. Huff altså, enda en ting å bekymre seg for! :eek:
Jeg har gooood erfaring med tverre, og jeg kan love deg du hadde ikke trodd hun lå i tverre, det hadde ikke vært tvil.

Åh, jeg er så usikker på hvordan snuppa ligger!

Hun har ligget med hodet ned hele tiden, men nå idag 39+2 så kjennes d ut som hun ligger på tvers :s Hun romsterer så mye. Jeg har ligget på venstre side i hele dag siden jeg har furta, så regnet liksom med at hun ble liggende riktig da.. Huff altså, enda en ting å bekymre seg for! :eek:
Er usikker jeg også. Mest sansynlig ligger babyen litt på skrå her, men hodet er nedover. Jordmor sier at de ikke gjør noe med det på sykehuset uansett, og at babyen kommer til å legge seg med hodet riktig når fødselen er i gang.
Men kjenner jeg tenker mye på det også.

Er usikker jeg også. Mest sansynlig ligger babyen litt på skrå her, men hodet er nedover. Jordmor sier at de ikke gjør noe med det på sykehuset uansett, og at babyen kommer til å legge seg med hodet riktig når fødselen er i gang.
Så lenge hun ligger nedover vil hun ligge seg rett når det starter. Jeg har hatt en baby i tverre i to mnd og har lest masse om det og spurt leger masse om det.

Jeg har gooood erfaring med tverre, og jeg kan love deg du hadde ikke trodd hun lå i tverre, det hadde ikke vært tvil.

Men d virka veldig sånn siden magen er helt kantete øverst og så sykt bred..

Hvordan er d når de er på tvers da?

Min beveger seg så utrolig mye. Hun flytter på seg konstant. Bytter side med ryggen sin når hun føler for d..

Min beveger seg så utrolig mye. Hun flytter på seg konstant. Bytter side med ryggen sin når hun føler for d..
Ja, sånn er det her også. Jeg har trodd babyen har lagt i sete også, pga mye bevegelser/spark i hoften min, men det må ha vært hodet som har presset seg inn i siden der.

Så lenge hun ligger nedover vil hun ligge seg rett når det starter. Jeg har hatt en baby i tverre i to mnd og har lest masse om det og spurt leger masse om det.
Høres bra ut.
Hvordan kjennes det ut i helt tverre da?

Høres bra ut.
Hvordan kjennes det ut i helt tverre da?
Nå gjør det veldig vondt og det kjennes ut som magen revner på langs. Hodet er det tyngste på babyen og vil alltid trekke nedover hvis det alt ligger den veien. Så lenge babyen kan snu seg til hodeleie vil den det.

Nå gjør det veldig vondt og det kjennes ut som magen revner på langs. Hodet er det tyngste på babyen og vil alltid trekke nedover hvis det alt ligger den veien. Så lenge babyen kan snu seg til hodeleie vil den det.
Uffda, hørtes ikke helt godt ut det første der.. Men betryggende det andre du skriver.

Er d noen som ser Mesternes Mester? Lo så veldig av Alexander Hetland nå med de vektene :p

Jeg skal helt klart skravle i mars, altså.
Ikke den "alt mulig rart på" veska, og neppe interressert i minimeisen, men resten... jatakk

Jeg skal helt klart skravle i mars, altså.
Ikke den "alt mulig rart på" veska, og neppe interressert i minimeisen, men resten... jatakk
Den minimeisen synes jeg ser litt merkelig ut. Kanskje mest til menn? Er jo mye bedre å bære i sele, som ergobaby for eksempel.

Altså jeg har ikke prøvd den, men har jo prøvd å ha barn på skuldrene.

Back
Topp