Takk. Sitter å kikker på fødte listene. Så Morro å se mange har fåttUff da, god bedring til frøkena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Sitter å kikker på fødte listene. Så Morro å se mange har fåttUff da, god bedring til frøkena
Det er typisk helg. Kun repriser og filmer fra 80 talletHvorfor går det ingenting bra på tv i helgene?
Er Dr. Who på BBC HDHvorfor går det ingenting bra på tv i helgene?
Og halvflaue "familieprogram", som på TV2 nå.Det er typisk helg. Kun repriser og filmer fra 80 tallet![]()
Jaaa..Kjenner det nesten kribbler litt i magen med tanken på at om noen timer er vi i mars.
Det blir spennende å se om du også kommer på fødte listene snartKjenner det nesten kribbler litt i magen med tanken på at om noen timer er vi i mars.
Jeg ser det, utrolig irriterende i grunnDet er typisk helg. Kun repriser og filmer fra 80 tallet![]()
Ja. Her står det på NRK 1 enda. Får switche litt etterhvertOg halvflaue "familieprogram", som på TV2 nå.
Byttet fra NRK da han ble intervjuet han som løp i det treet da han skulle filme Bjørgen. Da har mediene lite å prate om, han er jo over alt.Ja. Her står det på NRK 1 enda. Får switche litt etterhvert
Ja veldig. Derfor tar jeg opp programmer gjennom uka som jeg ikke rekker se da som jeg der når helgen kommer. Men nå er jeg jo borte så da blir det vanlig tvJeg ser det, utrolig irriterende i grunn
Februar var min lange mnd, mars bør være kortJaaa..Men mulig det blir en veldig lang måned da.
Ja jeg håper det. Veldig spennende å se hva de sier på KK på onsdagDet blir spennende å se om du også kommer på fødte listene snart![]()
Det er nok lurt, siden jeg har vært syke i flere dager så har jeg sett alleprogrammene jeg da.Ja veldig. Derfor tar jeg opp programmer gjennom uka som jeg ikke rekker se da som jeg der når helgen kommer. Men nå er jeg jo borte så da blir det vanlig tv
Jeg bare nyter det.
Er ekstremt sjeldent han lager middag, og enda sjeldnere han tilbyr seg å gjøre det.
Ja, har sett det jeg har tatt opp jeg også. Får sette på noe netflix som underholdning, tror jeg.Det er nok lurt, siden jeg har vært syke i flere dager så har jeg sett alleprogrammene jeg da.
Masse bra på netflix daJa, har sett det jeg har tatt opp jeg også. Får sette på noe netflix som underholdning, tror jeg.
Jeg synes det har kjent ut som hun har lagt på tvers ooofte. Men er bare lureriÅh, jeg er så usikker på hvordan snuppa ligger!
Hun har ligget med hodet ned hele tiden, men nå idag 39+2 så kjennes d ut som hun ligger på tvers :s Hun romsterer så mye. Jeg har ligget på venstre side i hele dag siden jeg har furta, så regnet liksom med at hun ble liggende riktig da.. Huff altså, enda en ting å bekymre seg for!![]()