Felles skravle 2015

Den minimeisen synes jeg ser litt merkelig ut. Kanskje mest til menn? Er jo mye bedre å bære i sele, som ergobaby for eksempel.
Jeg har elastisk sjal og meitai, hadde evt kunne har ergo eller mandruka eller sånn, men det det var ikke før meg

Den minimeisen synes jeg ser litt merkelig ut. Kanskje mest til menn? Er jo mye bedre å bære i sele, som ergobaby for eksempel.

D er jo en manneoppfinnelse så vidt jeg vet :) Vet babybjørn bæresele passer godt til menn også.

D er jo en manneoppfinnelse så vidt jeg vet :) Vet babybjørn bæresele passer godt til menn også.
De nyeste passer jo faktisk litt til babyer også. Den jeg var min kusine i for 20 år siden, var lik de som ble solgt da jeg fikk mine barn, var ikke laget for babyer i alle fall. Muligens passet de menn, men ikke babyer og ikke voksne som liker ting som gir støtte

Altså jeg har ikke prøvd den, men har jo prøvd å ha barn på skuldrene.

Sikkert en fin avlastning for skuldre og nakke da. Kommer jo an på str på barnet, men er ikke alle barn som passer i en sele f.eks :) blir en annen belastning på kroppen

Sikkert en fin avlastning for skuldre og nakke da. Kommer jo an på str på barnet, men er ikke alle barn som passer i en sele f.eks :) blir en annen belastning på kroppen
Ja, noe bra må det jo være, ellers hadde den vel ikke blitt lansert. Den er sikkert god til sitt bruk :)

God natt jenter :) i morgen er det Mars ;) ny måned med nye muligheter :)

Ja, noe bra må det jo være, ellers hadde den vel ikke blitt lansert. Den er sikkert god til sitt bruk :)

Antakeligvis. Men passer nok ikke til en nyfødt. Ser mer ut som litt større barn :)

Antakeligvis. Men passer nok ikke til en nyfødt. Ser mer ut som litt større barn :)
Definitivt. Ikke til baby, det går ikke

Premier til større barn har jo vært etterlyst.

Definitivt. Ikke til baby, det går ikke

Premier til større barn har jo vært etterlyst.

Ja, og da kan det jo være spennende med noe slikt som denne da. Absolutt verdt å teste ut om man liker å gå lange turer osv hvor det ikke passer seg med en vogn osv:)

Mars. Vår.
Naturen spirer og gror!

Håper dette været er februar sin måte å si farvel på da... blåser og regner masse:p

I morgen vil jeg ha soool :D

Back
Topp