Felles skravle 2015

Ohh, hallo, dere må ha enten et ekstremt stort lån, ment rolig svært kort avbetalingstid?

Vi betaler nok ikke lån og strøm og mat med 9000 akkurat, men 40 000 er da mye
Har ganske stort lån ja.. er jo hus og hytte bl.a. Nedbetaling ca 9-20 år.. men også leieinntekt på 10 000 per måned.. og mannen tjener ganske bra..!

Hore..
Så heldig du er, jeg får ikke betalt for å være her :p

Ikke jeg heller.

Også ringte mannen min i sted, og ba meg om å legge meg sånn i 10-tiden så jeg er uthvilt til i morgen. Jeg har jo vært en del våken de siste par nettene pga lillejenta som kastet opp.

Jeg kjenner dessuten at mensen som jo skal komme i morgen, nok kommer til å komme, så det kan være greit å sove i natt ja.

Jada det er en annen sak, jeg er vel bare lei den mobbingen som foregår mange steder, utrolig hva man kan få seg til å si. Enkelte eier ikke filter or hva som er greit og ikke.
Jeg har heldigvis vært spart for det. Jeg har ikke slike FB-venner som deler slikt, så jeg har ikke sett denne saken annet enn gjennom forum

40000 i mnd? :o hadde vi aldri hatt råd til. Har vel ikke så mye utbetalt omtrent i mnd engang tilsammen...
Her betaler vi vel 8-9000 i mnd på lånet:)
Betaler ned så mye vi kan.. pluss 10 000 i leieinntekt som går rett til nedbetaling

Aha, fulgte med på dere i januartråden og skjønte ikke helt hvor dere skravla så fælt.. For innleggene deres skøyt jo opp i været :p men veldig gøy at du vant da :D
Det er vel her inne de fleste av mine innlegg ligger tror jeg :P

Jeg har heldigvis vært spart for det. Jeg har ikke slike FB-venner som deler slikt, så jeg har ikke sett denne saken annet enn gjennom forum
Jeg har 3 venner som har delt, resten har jeg lest rundtomrking bare diverse steder.

Det sies ikke mye pent hvertfall

Back
Topp