Felles skravle 2015

Sorry men jg blir irritert av voksne som snakker dritt om ungdommer i grunn og klager på de, flere av de sparer penger til det selv, om jeg ikke ser nytten i dyre vesker så kan andr egjøre det. Man er forskjellige.
Så mye drittkommentarer som har blitt skrevet rundtomkring de siste dagene, jeg er sjokkert over hva voksne skriver. Jaggu ikke rart barn mobber.

Visste ikke om tråden før nå da :p men nå skal det skravler :p haha... Got my eyes on the prize :D
Jeg har ikke sett deg før, så vil gjerne bli kjrnt ;-) hvor hører du til? Barn fra før? Gravid? Prøver?

Ja, i et miljøperspektiv er det absolutt ikke lurt å bytte oftere enn man må.

Jeg fikk ny mobil i fjor. Det var for mye som ikke fungerte med den forrige. Reelt sett synes jeg at jeg bytter oftere og oftere. Smarttelefoner varer ikke like lenge som de gamle, tidlige nokia telefonene. Nokia 1610 eller var det 1611 hadde jeg i ganske mange år. 3210 hadde jeg kjempelenge. Den hadde jo også EKSTREM lang varighet på batteriet i forhold til disse moderne greiene som må lades mer eller mindre daglig. den vrte fint i 10-11 dager med lite bruk, og ei ukes tid med mitt bruk....)
Det med batteri er en av de tingene jeg ikke liker med for eksempel iPhone.
Blir batteriet dårlig, må man bytte telefonen.
Det fleste andre mobiler er det bare å bytte batteri

Vi betaler ca 40 000 på lånet i mnd vi... :-/

Ohh, hallo, dere må ha enten et ekstremt stort lån, ment rolig svært kort avbetalingstid?

Vi betaler nok ikke lån og strøm og mat med 9000 akkurat, men 40 000 er da mye

Vi betaler ca 40 000 på lånet i mnd vi... :-/

40000 i mnd? :o hadde vi aldri hatt råd til. Har vel ikke så mye utbetalt omtrent i mnd engang tilsammen...
Her betaler vi vel 8-9000 i mnd på lånet:)

Sorry men jg blir irritert av voksne som snakker dritt om ungdommer i grunn og klager på de, flere av de sparer penger til det selv, om jeg ikke ser nytten i dyre vesker så kan andr egjøre det. Man er forskjellige.
Så mye drittkommentarer som har blitt skrevet rundtomrking de siste dagene, ejg er sjokkert over hva voksne skriver. Jaggu ikke rart barn mobber.
Jeg synes bare det blir dumt, når hun ene ikke kan kjøpe lunsj på butikken fordi hu må legge fra seg veska si, og det kommer på nyhetene, det er jo hennes problem og ikke meny. Også at de bruker stipendet til å spare, er jo ikke derfor man får det. Så mye problemer det er i verden, så bruker de tiden på å være opptatt av å bli likt for veksa si, det skurrer litt hos meg

Viste du ikke om denne????!
Det er jo her all action er :P alle gærningene på en plass :P
Neei... Skjønte ikke hvordan du klarte å få så mange innlegg, men jeg skjønner stadig mer :p haha! Inne på mitt terminforum er det nemlig rimelig dødt enda, blir ikke mange poster der :p

Jeg har egentlig ikke sett denne før :p men gøy! Men da skjønner jeg plutselig hvorfor enkelte har så mange innlegg :p

Bare å slenge seg på:)

Neei... Skjønte ikke hvordan du klarte å få så mange innlegg, men jeg skjønner stadig mer :p haha! Inne på mitt terminforum er det nemlig rimelig dødt enda, blir ikke mange poster der :p
Men da var det jo på tide at du ble med inn hit!! :D

Back
Topp