ALN89
Forumet er livet
Er i fartaDu får henge påher er det veldig koselig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i fartaDu får henge påher er det veldig koselig
![]()
Ja det er kosFått meg mange nye venner på få dager nå![]()
Det er bare fordi jeg kom inn i gruppaJa skal ikke så mye til for å få inn en del innlegg når det er aktivitet. Og det er det nesten hele tiden her. Har vært noen mnd med rolige tider, men denne mnd har det tatt seg skikkelig opp igjen

Jeg har ikke sett deg før, så vil gjerne bli kjrnt ;-) hvor hører du til? Barn fra før? Gravid? Prøver?Visste ikke om tråden før nå damen nå skal det skravler
haha... Got my eyes on the prize
![]()
Det med batteri er en av de tingene jeg ikke liker med for eksempel iPhone.Ja, i et miljøperspektiv er det absolutt ikke lurt å bytte oftere enn man må.
Jeg fikk ny mobil i fjor. Det var for mye som ikke fungerte med den forrige. Reelt sett synes jeg at jeg bytter oftere og oftere. Smarttelefoner varer ikke like lenge som de gamle, tidlige nokia telefonene. Nokia 1610 eller var det 1611 hadde jeg i ganske mange år. 3210 hadde jeg kjempelenge. Den hadde jo også EKSTREM lang varighet på batteriet i forhold til disse moderne greiene som må lades mer eller mindre daglig. den vrte fint i 10-11 dager med lite bruk, og ei ukes tid med mitt bruk....)
Vi betaler ca 40 000 på lånet i mnd vi... :-/
Vi betaler ca 40 000 på lånet i mnd vi... :-/
Ja... men så lenge dere også skravler går det ikkeDet klarer du![]()
Ett par kvelder her med oss å er du i boks..![]()
Ja det er kos![]()

Var vel takket være din kommentar inne på februarpostenSå bra du fant den![]()
Ja ikke santNei for det ville jo vært dumt ...
Hihi... helt sikkertDet er bare fordi jeg kom inn i gruppa![]()
Å koselig var detDet er bare fordi jeg kom inn i gruppa![]()
Jeg synes bare det blir dumt, når hun ene ikke kan kjøpe lunsj på butikken fordi hu må legge fra seg veska si, og det kommer på nyhetene, det er jo hennes problem og ikke meny. Også at de bruker stipendet til å spare, er jo ikke derfor man får det. Så mye problemer det er i verden, så bruker de tiden på å være opptatt av å bli likt for veksa si, det skurrer litt hos megSorry men jg blir irritert av voksne som snakker dritt om ungdommer i grunn og klager på de, flere av de sparer penger til det selv, om jeg ikke ser nytten i dyre vesker så kan andr egjøre det. Man er forskjellige.
Så mye drittkommentarer som har blitt skrevet rundtomrking de siste dagene, ejg er sjokkert over hva voksne skriver. Jaggu ikke rart barn mobber.
Neei... Skjønte ikke hvordan du klarte å få så mange innlegg, men jeg skjønner stadig merViste du ikke om denne????!
Det er jo her all action eralle gærningene på en plass
![]()
Hun er ei veldig god frøken som kommer til å gli rett inn herJeg har ikke sett deg før, så vil gjerne bli kjrnt ;-) hvor hører du til? Barn fra før? Gravid? Prøver?
Jeg har egentlig ikke sett denne førmen gøy! Men da skjønner jeg plutselig hvorfor enkelte har så mange innlegg
![]()
Hehe bare hyggeligVar vel takket være din kommentar inne på februarposten![]()
![]()
Jepp.. liker å betale ned max vi..Ja da hjelper det jo litt da![]()
Men da var det jo på tide at du ble med inn hit!!Neei... Skjønte ikke hvordan du klarte å få så mange innlegg, men jeg skjønner stadig merhaha! Inne på mitt terminforum er det nemlig rimelig dødt enda, blir ikke mange poster der
![]()