beste betalingen som finnesJoda får betalt i venner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
beste betalingen som finnesJoda får betalt i venner![]()
Nei at de ikke tenger lage sak om det er noe helt annet å de er jeg enig i.Ja men det er ikke nødvendig å lage sak om det på nyhetene synes jeg, er jo teit å ha en sånn skoleveske på VGs, der det er mye stjeling fra før
Har ganske stort lån ja.. er jo hus og hytte bl.a. Nedbetaling ca 9-20 år.. men også leieinntekt på 10 000 per måned.. og mannen tjener ganske bra..!Ohh, hallo, dere må ha enten et ekstremt stort lån, ment rolig svært kort avbetalingstid?
Vi betaler nok ikke lån og strøm og mat med 9000 akkurat, men 40 000 er da mye
Hore..
Så heldig du er, jeg får ikke betalt for å være her![]()
Så gøy daHei!
Jeg er i fra Osloganske ny her, vært medlem ca en måned
er 8+5 på vei med nr 2, har en jente på snart 3 år
du da?
De gale har det godt og vi stortrives?heheheNekter du for det???
![]()
Aha, fulgte med på dere i januartråden og skjønte ikke helt hvor dere skravla så fælt.. For innleggene deres skøyt jo opp i væretDisse jentene her er årsaken til at jeg vant ihvertfall![]()
Oj. Stort lån eller hard nedbetalig?Vi betaler ca 40 000 på lånet i mnd vi... :-/
Nei her er det bare å si "Hei" og henge deg påIkke akkurat vanskelig å bli varm i trøya her da![]()
Jeg har heldigvis vært spart for det. Jeg har ikke slike FB-venner som deler slikt, så jeg har ikke sett denne saken annet enn gjennom forumJada det er en annen sak, jeg er vel bare lei den mobbingen som foregår mange steder, utrolig hva man kan få seg til å si. Enkelte eier ikke filter or hva som er greit og ikke.
Var i hovedsak det jeg ville fronteNei at de ikke tenger lage sak om det er noe helt annet å de er jeg enig i.
Betaler ned så mye vi kan.. pluss 10 000 i leieinntekt som går rett til nedbetaling40000 i mnd?hadde vi aldri hatt råd til. Har vel ikke så mye utbetalt omtrent i mnd engang tilsammen...
Her betaler vi vel 8-9000 i mnd på lånet![]()
Det er sant, må si jeg ler mye om dagen mens jeg sitter herbeste betalingen som finnes![]()

Vi pleier å være flinke til å ta i mot alle med åpne armerIkke akkurat vanskelig å bli varm i trøya her da![]()
Det er vel her inne de fleste av mine innlegg ligger tror jegAha, fulgte med på dere i januartråden og skjønte ikke helt hvor dere skravla så fælt.. For innleggene deres skøyt jo opp i væretmen veldig gøy at du vant da
![]()
Målet er 1500, ikke topplassering ;-)Ja... men så lenge dere også skravler går det ikke, men uten dere blir det jo ikke skravling heller
![]()
hehehe jeg ogsåDet er sant, må si jeg ler mye om dagen mens jeg sitter her![]()
Jeg har 3 venner som har delt, resten har jeg lest rundtomrking bare diverse steder.Jeg har heldigvis vært spart for det. Jeg har ikke slike FB-venner som deler slikt, så jeg har ikke sett denne saken annet enn gjennom forum
Kan du klappe igjen litt ?? Får ikke med meg halvparten her, alltid sånn når du er her ...Det er vel her inne de fleste av mine innlegg ligger tror jeg![]()
Hihi.. ja, men vil jo vite mer ;-)Hun er ei veldig god frøken som kommer til å gli rett inn her![]()