Mallejenta
Glad i forumet
Kjenner jeg har kommet med et gullkorn i hvertfall...hehehe jeg ogsåmye bra som kommer ut av skjermen her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg har kommet med et gullkorn i hvertfall...hehehe jeg ogsåmye bra som kommer ut av skjermen her
![]()
jeg har begynt å henge etter jeg oxoKan du klappe igjen litt ?? Får ikke med meg halvparten her, alltid sånn når du er her ...![]()
Jeg ble tatt imot ganske bra vertfall ^^Vi pleier å være flinke til å ta i mot alle med åpne armer![]()
Tja.. nei..heheheNekter du for det???
![]()
Skjønner det altså, har skrevet en drøss av innlegg her på kort tid nåDet er vel her inne de fleste av mine innlegg ligger tror jeg![]()
Går jo ikke Ann å henge med herjeg har begynt å henge etter jeg oxo![]()
å jasså... Se hvem som snakkerKan du klappe igjen litt ?? Får ikke med meg halvparten her, alltid sånn når du er her ...![]()
I rest my case...Tja.. nei..![]()
Har du skrevet ett innlegg må man jo nesten lese seg gjennom 2 siderGår jo ikke Ann å henge med her![]()
Bor i molde, 31 uker på vei og det er første.. en liten gutt i magenHei!
Jeg er i fra Osloganske ny her, vært medlem ca en måned
er 8+5 på vei med nr 2, har en jente på snart 3 år
du da?
hehe ser duSkjønner det altså, har skrevet en drøss av innlegg her på kort tid nå![]()
For å nå 500?Burde hatt 53 innlegg til i kveld,men spørs om jeg orker
Ja men nå henger jeg ikke med!å jasså... Se hvem som snakkerhu som ligger mindre enn 100 innlegg bak meg
hahhahahaha
Ja ikke santHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!
Så koseligBor i molde, 31 uker på vei og det er første.. en liten gutt i magen![]()
Derfor jeg sier det er lettere med laptoppenHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!
Her må man følge medHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!