Yes, helt riktig det.For å nå 500?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, helt riktig det.For å nå 500?
HuffJa ikke sant![]()
JaHar du skrevet ett innlegg må man jo nesten lese seg gjennom 2 sider![]()
Er vel ikke så mange igjen av oss nå tror jegOg bare sånn obs, noen av oss her inne venter ikke 2015-babyer, vi bare prøver på en.
Jeg er tilbake på laptoppen min vet duJa men nå henger jeg ikke med!
Jeg prøver på 1Og bare sånn obs, noen av oss her inne venter ikke 2015-babyer, vi bare prøver på en.
Da krysse jeg fingrene for at det klaffer for dere alle <3Og bare sånn obs, noen av oss her inne venter ikke 2015-babyer, vi bare prøver på en.
Dersom du skal henge med på appen anbefaler jeg deg å gå inn på innstillingene og justere opp antall innlegg som vises per sideHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!
JaOg bare sånn obs, noen av oss her inne venter ikke 2015-babyer, vi bare prøver på en.
Vurderer å ta den frem nåDerfor jeg sier det er lettere med laptoppen![]()
Sitte med den nå. da har jeg mye bedre oversikt![]()
Ikke jegVurderer å ta den frem nå![]()
Hvor gjør man det ?Dersom du skal henge med på appen anbefaler jeg deg å gå inn på innstillingene og justere opp antall innlegg som vises per side
Det er jeg helt enig i, jeg liker ikke den mobbingen av de som står frem.
Å generelt diskutere veskepriser derimot, er jo en noe annen sak?
Enig i alt detteHvis de sparer til det selv syns jeg det er helt greit. Blir noe annet om de krever at foreldrene betaler
Foretrekker laptop jeg ogsåDerfor jeg sier det er lettere med laptoppen
Sitte med den nå. da har jeg mye bedre oversikt![]()
Jeg mener at når man ikke har en fast inntekt, så er det ikke smart å bruke så mye penger på matrielle ting som ikke varer. Min mening er at man må lære seg å være sparsommelig i ungdomstiden slik at man har bedre forutsetninger for å klare seg når man selv må tjene penger, betale husleie, mat og strøm osv.. å komme inn på boligmarkedet er også vanskelig idag. Jeg er fornøyd med å ha klart å spare opp 200000 før jeg kjøpte min første bolig.. men dette er min perso lige mening, slik jeg er oppdratt og slik jeg ønsker å oppdra mine barnHvorfor er det ikke et smart valg? Mange har jo vesken i mange år, må jo vøære mye bedre det enn å kjøpe seg mange billige vesker
Helt klart. greit å komme i mål i god tidMålet er 1500, ikke topplassering ;-)
heheheVurderer å ta den frem nå![]()
Kjenner en sånn jeg å![]()
Begge delerOj. Stort lån eller hard nedbetalig?
Vi betaler ca 18000kr på lån i mnd