Men funker det da bedre å legge seg seint?Å legge seg så tidlig fungerer dårlig or de med søvnproblemer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men funker det da bedre å legge seg seint?Å legge seg så tidlig fungerer dårlig or de med søvnproblemer
Ja det er han absoluttBlir kjedelig hvis du plutselig får behov for en del hjelp en periode, da. Håper han er flinkere på andre ting enn å tyde graviditetstegn![]()
Har du ikke startet ennÅ har kjøpt mange jegJulegave???? Tidlig ute??
Bedre i dagTenkte jeg skulle sjekke ut litt nærmere i morgen her oghøres veldig deilig ut
Hvordan er formen?
Heller ikke jegHåper ikke mine blir helt tømthehe
Tiden vil vise
Ja, hadde jeg lagt meg nå hadde jeg våknet igjen kl 23..Men funker det da bedre å legge seg seint?
Haha.. synes jeg startet tidlig i år.. dvs oktober...Har du sett på kalenderen i dag, det er hele 40 dager siden julaften.
Er vel på tide å starte da![]()
Skulle ønske jeg hadde badekarSkulle ønske jeg kunne ta et bad. blir vel vannrett på sofaen tenker jeg.. Kan late som om jeg ligger i vann da![]()
Vet de har noe i sentrum, hadde i hvertfall skal se om jeg klarer å finne hva det het igjenSkulle ønske jeg hadde badekar
Vet du om noe varntvannstrening i nærheten bortsett fra blekkspruten?
Nei - det må ventes med.. tenk om det jeg kjøper nå ikke passer å gi i julegave om 10 mndHar du ikke startet ennÅ har kjøpt mange jeg
elsker å være på ferie hos svigers.. de har stort boblekar.. kan ligge der i evigheter!
Jeg og. Kun dusjSkulle ønske jeg hadde badekar
Vet du om noe varntvannstrening i nærheten bortsett fra blekkspruten?
Så bra daBedre i daghar fått gjort det jeg har planlagt i dag i det minste
enn du?
Vi skal ha badekar i badet vi skal lage nedeJeg og. Kun dusj![]()
Heller ikke jegHar store nok fra før, men uten "fyll" vil det bli fryktelig lite pent
![]()
å gjett om! kroppen hadde hatt godt av det kjenner jegHadde vært deilig med en tur i boblebad nå kjenner jeg![]()
Vet de har noe i sentrum, hadde i hvertfall skal se om jeg klarer å finne hva det het igjen![]()
hahaha jo... men blir litt dyrt å frekta over kulpenTrenger de det da? Bor ikke de på Island?hehe
Drømmer meg skikkelig bort jeg nåå gjett om! kroppen hadde hatt godt av det kjenner jeg