Felles skravle 2015

Større pupper er helt greit syns jeg. De kan godt være det etter amming og:)
Mine ble det. Litt slappere, da, men større. Andre opplever at de blir "tomme" etter amming, bare hud liksom.

Blir nok ensomt her i kveld oxo :) Guttungen snart i seng, og sambo ute å skrur bil :)
Mine unger skal også legges nå, og mannen jobber. Men jeg vurderer å ta en dusj for å få varmen, evt er bad om jeg gidder ta jobben. (tømme for div leker etc, og sikkert vaske det før bruk)

Mine unger skal også legges nå, og mannen jobber. Men jeg vurderer å ta en dusj for å få varmen, evt er bad om jeg gidder ta jobben. (tømme for div leker etc, og sikkert vaske det før bruk)
Skulle ønske jeg kunne ta et bad. blir vel vannrett på sofaen tenker jeg.. Kan late som om jeg ligger i vann da :P

Hva har du gjort i dag da, av ærend altså. Siden du bare har flydd?
Jeg nekter å ta offentlig kominikasjon med dette bekkenet, så siden jeg trengte bilen i dag måtte jeg først levere frøkna og mannen på togstasjonen, og gutten på skolen.
Slappet av litt før jeg dro til legen.
Var innom flere stedet som muligens kunne tenke seg å ha noen flasketuter jeg er på jakt etter, og så etter støvler til gutten.
Fikk kjøpt en julegave og noen bukser til barna.
Hjem å slappe av en halv timestid før jeg måtte hente gutten på SFO og de andre på toget......

Jeg nekter å ta offentlig kominikasjon med dette bekkenet, så siden jeg trengte bilen i dag måtte jeg først levere frøkna og mannen på togstasjonen, og gutten på skolen.
Slappet av litt før jeg dro til legen.
Var innom flere stedet som muligens kunne tenke seg å ha noen flasketuter jeg er på jakt etter, og så etter støvler til gutten.
Fikk kjøpt en julegave og noen bukser til barna.
Hjem å slappe av en halv timestid før jeg måtte hente gutten på SFO og de andre på toget......
filnk du har hvert i dag da!

Back
Topp