Felles skravle 2015

Jeg nekter å ta offentlig kominikasjon med dette bekkenet, så siden jeg trengte bilen i dag måtte jeg først levere frøkna og mannen på togstasjonen, og gutten på skolen.
Slappet av litt før jeg dro til legen.
Var innom flere stedet som muligens kunne tenke seg å ha noen flasketuter jeg er på jakt etter, og så etter støvler til gutten.
Fikk kjøpt en julegave og noen bukser til barna.
Hjem å slappe av en halv timestid før jeg måtte hente gutten på SFO og de andre på toget......
Julegave i februar. Imponert :)
Hva sa legen? Alt bra?:)

Jeg nekter å ta offentlig kominikasjon med dette bekkenet, så siden jeg trengte bilen i dag måtte jeg først levere frøkna og mannen på togstasjonen, og gutten på skolen.
Slappet av litt før jeg dro til legen.
Var innom flere stedet som muligens kunne tenke seg å ha noen flasketuter jeg er på jakt etter, og så etter støvler til gutten.
Fikk kjøpt en julegave og noen bukser til barna.
Hjem å slappe av en halv timestid før jeg måtte hente gutten på SFO og de andre på toget......
Julegave???? Tidlig ute??

Jeg kom over det Lego settet vi ikke kjøpte til frøkna nå sist jul siden hun er litt liten til det enda og som vi har snakket om å gi i år i staden til halv pris. Koster til vanlig rundt 1000.

Alt står bra til, og sykemeldingen økes til 80%
Hvordan løser du sm?
En hel dag 4 fri?
2 halve på jobb?

jeg er så sliten, har lyst å gå å legge meg kjenner jeg.
Det er lov å legge seg tidlig :) Bare du ikke våkner kl. 3 i natt, lys våken :o

Er veldig sjelden hos legen så går greit :)
Blir kjedelig hvis du plutselig får behov for en del hjelp en periode, da. Håper han er flinkere på andre ting enn å tyde graviditetstegn :P

Snart nådd dagensmål. Har kommet tilbake fra bassenget nå. Var deilig og varmt.

Tenkte jeg skulle sjekke ut litt nærmere i morgen her og:) høres veldig deilig ut;)
Hvordan er formen?

Mine ble det. Litt slappere, da, men større. Andre opplever at de blir "tomme" etter amming, bare hud liksom.

Håper ikke mine blir helt tømt:) hehe
Tiden vil vise

Back
Topp