På nettBestilt på mld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På nettBestilt på mld?
Hadde ikke gjort noe det..samme her! ønsker meg badekar!
Julegave i februar. ImponertJeg nekter å ta offentlig kominikasjon med dette bekkenet, så siden jeg trengte bilen i dag måtte jeg først levere frøkna og mannen på togstasjonen, og gutten på skolen.
Slappet av litt før jeg dro til legen.
Var innom flere stedet som muligens kunne tenke seg å ha noen flasketuter jeg er på jakt etter, og så etter støvler til gutten.
Fikk kjøpt en julegave og noen bukser til barna.
Hjem å slappe av en halv timestid før jeg måtte hente gutten på SFO og de andre på toget......
Savner hjørneboblebadet vi hadde før.samme her! ønsker meg badekar!
Julegave???? Tidlig ute??Jeg nekter å ta offentlig kominikasjon med dette bekkenet, så siden jeg trengte bilen i dag måtte jeg først levere frøkna og mannen på togstasjonen, og gutten på skolen.
Slappet av litt før jeg dro til legen.
Var innom flere stedet som muligens kunne tenke seg å ha noen flasketuter jeg er på jakt etter, og så etter støvler til gutten.
Fikk kjøpt en julegave og noen bukser til barna.
Hjem å slappe av en halv timestid før jeg måtte hente gutten på SFO og de andre på toget......
elsker å være på ferie hos svigers.. de har stort boblekar.. kan ligge der i evigheter!Hadde ikke gjort noe det..
Jeg kom over det Lego settet vi ikke kjøpte til frøkna nå sist jul siden hun er litt liten til det enda og som vi har snakket om å gi i år i staden til halv pris. Koster til vanlig rundt 1000.Julegave i februar. Imponert
Hva sa legen? Alt bra?![]()
svigers har det!! det er kjærlighet det!!Savner hjørneboblebadet vi hadde før.
Hadde vært deilig med en tur i boblebad nå kjenner jegelsker å være på ferie hos svigers.. de har stort boblekar.. kan ligge der i evigheter!
Hvordan løser du sm?Jeg kom over det Lego settet vi ikke kjøpte til frøkna nå sist jul siden hun er litt liten til det enda og som vi har snakket om å gi i år i staden til halv pris. Koster til vanlig rundt 1000.
Alt står bra til, og sykemeldingen økes til 80%
Har du sett på kalenderen i dag, det er hele 40 dager siden julaften.Julegave???? Tidlig ute??
Det er lov å legge seg tidligjeg er så sliten, har lyst å gå å legge meg kjenner jeg.
Har ikke snakket med sjefen enda, men har litt lyst å være på jobb en dag i uken, men ikke full dag og ta litt hjemmekontor en annen dagHvordan løser du sm?
En hel dag 4 fri?
2 halve på jobb?
Blir kjedelig hvis du plutselig får behov for en del hjelp en periode, da. Håper han er flinkere på andre ting enn å tyde graviditetstegnEr veldig sjelden hos legen så går greit![]()
Snart nådd dagensmål. Har kommet tilbake fra bassenget nå. Var deilig og varmt.
Netflix er en god vennSliten sambo har sovnet på sofaen. Så ensom kveld på meg likevel. Takl gud for netflix!
Å legge seg så tidlig fungerer dårlig or de med søvnproblemerDet er lov å legge seg tidligBare du ikke våkner kl. 3 i natt, lys våken
![]()
Tror jeg ingen fikk med segJeg sa det ør jeg dro på jobb
Mine ble det. Litt slappere, da, men større. Andre opplever at de blir "tomme" etter amming, bare hud liksom.