Lillefrø15
Forumet er livet
Hei og hoppEndelig litt avslapning på meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og hoppEndelig litt avslapning på meg![]()
Ok.. du får høre med han![]()
Hehe.. joda.. helt greit.. hadde C fra før av jeg.. så synes E er stort nok iaf
Hei duHei og hopp. Trenger ikke ta med meg på oppdateringen
. Kommer ikke til å være så aktiv denne mnd
. Sier heller ifra om jeg blir med
![]()
Ok, takk for at du sier i fraHei og hopp. Trenger ikke ta med meg på oppdateringen
. Kommer ikke til å være så aktiv denne mnd
. Sier heller ifra om jeg blir med
![]()
Merket det da jeg gikk med lille mannen oxo. Var alltid noe som var kjekt å haJeg prøver! Men det er ikke lett![]()
Kunnegodt tenke meg en E, jegHehe.. joda.. helt greit.. hadde C fra før av jeg.. så synes E er stort nok iaf
Så deiligEndelig litt avslapning på meg![]()
Jeg slapper av akkurat nå, skal trene om en times tidHei du
Du driver med i dag da?
Du kan få litt av megB her, så kan godt gå opp litt![]()
Her høres det du som om begge mine gjør det, og mannen har akkurat satt i gang oppvaskmaskinen.Så deiligGuttungen koser seg litt med TV før det er nattan
![]()
Du kan få litt av meg![]()
Han må roe ned før senga her selvom det tar 2 timer fra leggetid til sovetidHer høres det du som om begge mine gjør det, og mannen har akkurat satt i gang oppvaskmaskinen.
Jeg slapper av akkurat nå, skal trene om en times tid. Du da?
Du skal ikke se bort i fra det.Så snill du erkan vel være det øker litt her etterhvert og?
![]()
Stakkars. Trøtt etter reisen og godt å komme hjem tenker jegSliten sambo har sovnet på sofaen. Så ensom kveld på meg likevel. Takl gud for netflix!
Blir nok ensomt her i kveld oxoSliten sambo har sovnet på sofaen. Så ensom kveld på meg likevel. Takl gud for netflix!
Stakar..Sliten sambo har sovnet på sofaen. Så ensom kveld på meg likevel. Takl gud for netflix!
Du skal ikke se bort i fra det.
Men ikke hver redd for å spørre dette er mitt tredje svangerskap med puppeøkning og de har ikke gått tilbake mellom, jeg har mer enn nok pupp![]()