Felles skravle 2015

Oppdatering kl 17:22

1. Mirell 669
2. m&m mini 554
3. Hope91 521
4. Kengu 421
5. lizzed 416
8. Lilleblomst_15 363
9. Mallejenta 328
12. Musemor med to små og en i magen 256
15. Lanterne 207
19. Sara 177
21. trinebeth 150
22. EJ 148
24. Babylito 137
32. Lillefrø15 68

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Ooh, oppdatering! Alltid like kjekt! Takk for at du deler med oss :)

En ting min lege klarte å prestere å si i dag : Siden jeg ikke hadde ømme bryster så var det liten sannsynlighet for at jeg var gravid...

bekken plager har jeg heldigvis slippet unna ;)
*bank i bordet*

Er ikke så ille at jeg ikke tror det kan hjelpe med litt trening foreløpig, men jeg ser for meg at jeg vil sjekke ut litt bassengtrening og. Like greit å prøve å forebygge de verste plagene:)

Er ikke så ille at jeg ikke tror det kan hjelpe med litt trening foreløpig, men jeg ser for meg at jeg vil sjekke ut litt bassengtrening og. Like greit å prøve å forebygge de verste plagene:)
tenkte jeg skulle benytte meg av svømmehalle 2 min unna meg etterhvert.. deilig å være vektløs når man er gravid :P

Du får ta hensyn? Vondt i fremre eller bakre bekkenledd da?

Tar hensyn jeg. Kanskje beveget meg for lite i det siste? :p
Er i bakre. Har slitt med slike plager siden før jeg var 20, så har vært forberedt på at det kan bli en sak. Har fått trent opp mye, men pga HD osv er jeg nok litt utsatt:p

En ting min lege klarte å prestere å si i dag : Siden jeg ikke hadde ømme bryster så var det liten sannsynlighet for at jeg var gravid...

Hahaha! Han er nok litt for old school han der legen din tror jeg:p

Herregud! Jeg hadde ikke det i starten..!

Fikk du tatt blodprøve? (Du har sikkert oppdatert tidligere men)

Ja fikk tatt blodprøve(btw fikk beskjed om at det kunne ta 14 dager for å få svar) Hadde ikke ømme bryster i første jeg heller. Hadde ingen symptomer i det hele tatt

tenkte jeg skulle benytte meg av svømmehalle 2 min unna meg etterhvert.. deilig å være vektløs når man er gravid :P

Kan jeg tenke meg. Minn meg på at jeg sjekker ut området her senere da;) hihi

Tar hensyn jeg. Kanskje beveget meg for lite i det siste? :p
Er i bakre. Har slitt med slike plager siden før jeg var 20, så har vært forberedt på at det kan bli en sak. Har fått trent opp mye, men pga HD osv er jeg nok litt utsatt:p
Aha, skjønner.. ville undersøkt om det er en manuellterapeut med drifttilskudd i nærheten av der du bor.. eller en fysio med ekstra kompetanse på bekken.. eersom det er låsninger hjelper det ofte å få løsnet de.. og så får du sikkert noen øvelser som passer deg

Jeg fikk ikke før utover jeg heller, og de har ikke vært veldig ømme i det hele tatt. Bare litt tyngre egentlig

Haha - hva? I følge legen din er heller ikke jeg gravid, da.

Back
Topp