Felles skravle 2015

Så bra da:)
Har fått gjort litt småtterier her, men begynner å merker bekkenet litt for godt:p helt ned i kneet faktisk:o hahaha
Ellers er det som normalt. Fort sliten.
Bekkenet har jeg kjent tendenser til allerede, håper det holder med det. Skal kose meg med mannen i kveld, vi skal feire 8 år sammen i dag :) Må se om jeg får gjort litt mer produktivt i morgen.

Fant ikke noe jeg, men kanskje jeg har søkt feil

Skal lete litt i morgen:) men blekkspruten skal vel være bra og tror jeg, så mulig jeg ringer dit og undersøker litt:)

Bekkenet har jeg kjent tendenser til allerede, håper det holder med det. Skal kose meg med mannen i kveld, vi skal feire 8 år sammen i dag :) Må se om jeg får gjort litt mer produktivt i morgen.
Har kjent tendensene jeg og, men har blitt med det. Men i dag har jeg merket mer:( så tenker det er greit å komme igang med litt bassengtrening:)

Gratulerer med 8 år:) her har vi 4 til helga♡

Hva har du tenkt til å gjøre i morgen da?

Mmmh... det er deilig. Pleier å bade når vi er til svigermor. . Men skulle hatt ett selv :)
Sjelden jeg er hos noen, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur til svigerinna mi litt oftere:)

Har kjent tendensene jeg og, men har blitt med det. Men i dag har jeg merket mer:( så tenker det er greit å komme igang med litt bassengtrening:)

Gratulerer med 8 år:) her har vi 4 til helga♡

Hva har du tenkt til å gjøre i morgen da?
Montere øverdelen på skapet som jeg har sakt jeg skulle gjøre tidligere... men ikke gjort enda... haha.. rydde på det soverommet og frøkena sitt.

Hadde en pose i skapet, så klarte ikke motstå fristelsen :-P
Skjønner jeg godt. Det er veeeldig godt selv om jeg ikke er noen stor sjokolade fan:p

:-) da blir det jo etterhvert..! Vi får et greit stort bad nede :-) tenker både dusj og badekar!
Det blir det, selv om det er noen år til. Noe å se frem til:D

Back
Topp