Mallejenta
Glad i forumet
Fant ikke noe jeg, men kanskje jeg har søkt feilSkal sjekke ut litt mer i morgen og, men tar gjerne imot tips om du finner noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant ikke noe jeg, men kanskje jeg har søkt feilSkal sjekke ut litt mer i morgen og, men tar gjerne imot tips om du finner noe![]()
Hadde vært sinnsykt deilig å bare synke ned i et badekar nåJeg og. Kun dusj![]()
Bekkenet har jeg kjent tendenser til allerede, håper det holder med det. Skal kose meg med mannen i kveld, vi skal feire 8 år sammen i dagSå bra da
Har fått gjort litt småtterier her, men begynner å merker bekkenet litt for godthelt ned i kneet faktisk
hahaha
Ellers er det som normalt. Fort sliten.
Jeg ønsker meg også badekar... har også kun dusj...Jeg og. Kun dusj![]()
Enig! Gleder meg til det blir enebolig om noen år!Hadde vært sinnsykt deilig å bare synke ned i et badekar nå*drømmer seg bort*
hahaha jo... men blir litt dyrt å frekta over kulpen![]()
Mmmh... det er deilig. Pleier å bade når vi er til svigermor. . Men skulle hatt ett selvHadde vært sinnsykt deilig å bare synke ned i et badekar nå*drømmer seg bort*
Vil ha vil ha♡Hmmm... sjokolademousse står i kjøleskapet! Snart klar <3
Har ikke plass vi. Må ta over gården først...Vi skal ha badekar i badet vi skal lage nedesynes det er kjekt når man har barn!
Hadde en pose i skapet, så klarte ikke motstå fristelsenVil ha vil ha♡
Sååå lenge siden jeg ha spist det nå
Fant ikke noe jeg, men kanskje jeg har søkt feil
Har ikke plass vi. Må ta over gården først...
Har kjent tendensene jeg og, men har blitt med det. Men i dag har jeg merket merBekkenet har jeg kjent tendenser til allerede, håper det holder med det. Skal kose meg med mannen i kveld, vi skal feire 8 år sammen i dagMå se om jeg får gjort litt mer produktivt i morgen.
Sjelden jeg er hos noen, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur til svigerinna mi litt oftereMmmh... det er deilig. Pleier å bade når vi er til svigermor. . Men skulle hatt ett selv![]()
Montere øverdelen på skapet som jeg har sakt jeg skulle gjøre tidligere... men ikke gjort enda... haha.. rydde på det soverommet og frøkena sitt.Har kjent tendensene jeg og, men har blitt med det. Men i dag har jeg merket merså tenker det er greit å komme igang med litt bassengtrening
Gratulerer med 8 årher har vi 4 til helga♡
Hva har du tenkt til å gjøre i morgen da?
Skjønner jeg godt. Det er veeeldig godt selv om jeg ikke er noen stor sjokolade fanHadde en pose i skapet, så klarte ikke motstå fristelsen![]()
Det hender vi er på helgebesøk. Men ikke så ofteSjelden jeg er hos noen, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur til svigerinna mi litt oftere![]()
Det blir det, selv om det er noen år til. Noe å se frem tilda blir det jo etterhvert..! Vi får et greit stort bad nede
tenker både dusj og badekar!
Må bare si at dere er en super gjeng å snakke med![]()