Felles skravle 2015

Montere øverdelen på skapet som jeg har sakt jeg skulle gjøre tidligere... men ikke gjort enda... haha.. rydde på det soverommet og frøkena sitt.

Flink til å utsette du og ja? Hehe :p

Ja trives godt her jeg oxo :) Er jo nesten så jeg gleder meg til lille mannen er lagt så jeg kan snakke med dere :)
Har ikke vært så mye i denne skravletråden før nå i det siste selv, vært mer på generelt, men det er mange trivelige damer overalt:D

Koselig å ha noen å skravle med siden jeg ikke har så mye liv ellers:p hihi

Jepp :-) blir nok iaf et år til vi er ferdig.. ikke begynt enda.. og badet er siste pri nede

Blir nok nærmere 10 her:o
Om vi ikke klarer å lure svigerfar:p hehe

Har ikke vært så mye i denne skravletråden før nå i det siste selv, vært mer på generelt, men det er mange trivelige damer overalt:D

Men ikke samme høye tempoet her som på generelt. Men ja det er trivelige damer der også

Bra jeg ikke er helt alene :D men må nesten få det gjort. Fort gjort er det egentlig også.

Er ofte det bare man setter igang. Jeg har en kommode jeg skulle ha fiksa og..

Men ikke samme høye tempoet her som på generelt. Men ja det er trivelige damer der også
Har ikke skjedd så mye der i det siste da. Faktisk vært mer liv her;)

Har ikke sjekket alle skravletrådene enda :) Men komme vel etterhvert. Trives så godt her

frakta over havet... bare litt skrivefeil der :P
Hahaha :D ikke rart jeg ikke skjønte kanskje:p
Men de tar vel ikke med seg boblebadet sitt heller? ;) bare å bade litt i en geysir :D

Back
Topp