Hu er på vei hjem tenker jeg, slutta 20 På jobbMirell : er du her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu er på vei hjem tenker jeg, slutta 20 På jobbMirell : er du her?
Den ble bare svart her tidligere. Så den har vært mere på rep en hjem til megMin klikka helt, jeg har ikke råd til ny tlf
Klarer du det da ?Ja. Me syns det er nok med folk herskal jo prøve å holde styr på hvem er hvem o.l
Stemmer detEr med jeg
Har allerede møtt Lillefrø15 noen ganger da![]()
NestenKlarer du det da ?![]()
Det er vel (nesten) muligKlarer du det da ?![]()
Synes du klarer deg braNestenikke helt oversikt hvem som sa de skulle hva bestandig. Men prøver å henge med
![]()
Hihi... prøver litt. Men tviler på å ta igjen de på topp.Nesten skravle masse før Mirell kommer tilbake så vi kan nærme oss ho litt...![]()
Ekke rart hu har innlegg sånn som, hu kjeda seg på jobb, var innom, trur aldri hu har vært så glad for å se megNesten skravle masse før Mirell kommer tilbake så vi kan nærme oss ho litt...![]()
Skal jo litt for å ta igjen Mirell sånn sett daHihi... prøver litt. Men tviler på å ta igjen de på topp.
Haha, hun prøver jo å so hun vil bli tatt igjen, men jeg tror ikke helt på henneNesten skravle masse før Mirell kommer tilbake så vi kan nærme oss ho litt...![]()
Prøver. Greier ikke følge helt med på hvem som har termin først. Men det er vel lanterne vi venter på at noe skal skje nåSynes du klarer deg bra![]()
JaSkal jo litt for å ta igjen Mirell sånn sett da![]()
nei ikke sant. og skravler en del da hun først setter i gangHaha, hun prøver jo å so hun vil bli tatt igjen, men jeg tror ikke helt på henne![]()
Åssen trur dere hu er til vanlig da??nei ikke sant. og skravler en del da hun først setter i gang![]()
Prøver. Greier ikke følge helt med på hvem som har termin først. Men det er vel lanterne vi venter på at noe skal skje nå![]()
Såpass ja.. Men er jo koselig å skravle daÅssen trur dere hu er til vanlig da??![]()
Håper ting kommer igang selv iløpet av få dager.Er ikke bare bare å holde styr på alle dadeg har jeg jo skravla litt med på fs og, så den er grei, men har ikke styring på alle her
hehe
Lanterne skal på overtidskontroll den 11. om det ikke skjer noe![]()
JadaSåpass ja.. Men er jo koselig å skravle da![]()