Har likt meg her inne fra dag 1. En gjeng trivelige damerMå bare si at dere er en super gjeng å snakke med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har likt meg her inne fra dag 1. En gjeng trivelige damerMå bare si at dere er en super gjeng å snakke med![]()
Montere øverdelen på skapet som jeg har sakt jeg skulle gjøre tidligere... men ikke gjort enda... haha.. rydde på det soverommet og frøkena sitt.
Jepp. Spesielt det jeg egentlig ikke har så lyst tilFlink til å utsette du og ja? Hehe![]()
I lige måde duMå bare si at dere er en super gjeng å snakke med![]()
Du er ganske super selv må jeg si![]()
Har likt meg her inne fra dag 1. En gjeng trivelige damer![]()
Høres veldig kjent ut heheJepp. Spesielt det jeg egentlig ikke har så lyst til![]()
JeppDet blir det, selv om det er noen år til. Noe å se frem til![]()
Hihi... samme her. Men har prøvet å tenke litt på mannen også. Kan bli litt mye til tiderJa trives godt her jeg oxoEr jo nesten så jeg gleder meg til lille mannen er lagt så jeg kan snakke med dere
![]()
Bra jeg ikke er helt aleneHøres veldig kjent ut hehe
Ja men nå er han en del opptatt på kveldene og det passer jo meg ganske braHihi... samme her. Men har prøvet å tenke litt på mannen også. Kan bli litt mye til tider![]()
Da er det jo perfektJa men nå er han en del opptatt på kveldene og det passer jo meg ganske bra![]()
Har ikke vært så mye i denne skravletråden før nå i det siste selv, vært mer på generelt, men det er mange trivelige damer overaltJa trives godt her jeg oxoEr jo nesten så jeg gleder meg til lille mannen er lagt så jeg kan snakke med dere
![]()
Jeppblir nok iaf et år til vi er ferdig.. ikke begynt enda.. og badet er siste pri nede
Men ikke samme høye tempoet her som på generelt. Men ja det er trivelige damer der ogsåHar ikke vært så mye i denne skravletråden før nå i det siste selv, vært mer på generelt, men det er mange trivelige damer overalt
Koselig å ha noen å skravle med siden jeg ikke har så mye liv ellershihi
frakta over havet... bare litt skrivefeil derSkjønte ikke den helt jeg ..???![]()
Bra jeg ikke er helt alenemen må nesten få det gjort. Fort gjort er det egentlig også.
Har ikke skjedd så mye der i det siste da. Faktisk vært mer liv herMen ikke samme høye tempoet her som på generelt. Men ja det er trivelige damer der også
Har ikke vært så mye i denne skravletråden før nå i det siste selv, vært mer på generelt, men det er mange trivelige damer overalt
Koselig å ha noen å skravle med siden jeg ikke har så mye liv ellershihi
Dørstokk mila er laaaangEr ofte det bare man setter igang. Jeg har en kommode jeg skulle ha fiksa og..
Hahahafrakta over havet... bare litt skrivefeil der![]()